2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
برادرکشی با تصور رابطه پنهانی

برادرکشی با تصور رابطه پنهانی

پرونده درگیری متهم و برادرش مدتها قبل به جریان افتاده‌بود و متهم با شکایت از برادرش ادعا کرده‌بود برادرش، همسرش را اغفال کرده و آنها با هم رابطه دارند

دوات آنلاین-

مردی که در پی سوءظن به برادر و همسرش مرتکب قتل شده‌ بود وقتی در دادگاه حاضر شد با ابراز پشیمانی از قتل شایعات خانوادگی را عامل این سوءظن دانست.

 

به گزارش خبرنگار دوات آنلاین، متهم یک سال قبل بعد از اینکه از همسر و برادرش شکایت کرد و مدعی ‌شد آنها با هم رابطه دارند در جریان یک درگیری برادرش را به ضرب چاقو به قتل رساند.

 

پرونده درگیری متهم و برادرش مدتها قبل به جریان افتاده‌ و متهم با شکایت از برادرش ادعا کرده ‌بود برادرش، همسرش را اغفال کرده و آنها با هم رابطه دارند.

 

این مرد در اولین شکایت خود گفته‌ بود: مدتها بود که متوجه رفتارهای نادرست برادرم با همسرم شده‌ بودم. آنها مدام با هم شوخی می‌کردند و برادرم به همسرم پیامک می‌داد و با او قرار می‌گذاشت. وقتی می‌پرسیدم چرا این کار را می‌کنید؟ همسرم می‌گفت او مثل برادر من است و تو اشتباه می‌کنی اما گفته‌های دیگران باعث شد تا من مطمئن شوم برادرم نسبت به همسرم نظر دارد و حالا هم تصور می‌کنم بچه‌هایم متعلق به من نیستند و همسرم به من خیانت کرده ‌است.

 

ادعای این مرد باعث شد تا آزمایشات دی.ان.ای انجام شود. این درحالی بود که همسر مرد شاکی و برادرش اتهام رابطه نامشروع با هم را رد کردند. وقتی نتیجه آزمایشات دی.ان.ای مشخص شد و دادگاه پی برد خیانت اتفاق نیفتاده و بچه‌ها متعلق به مرد شاکی هستند هر دو متهم را از اتهامات وارده تبرئه کرد اما درگیری بین دو برادر ادامه داشت تا اینکه به پلیس گزارش دادند مرد شاکی برادرش را به ضرب چاقو زخمی کرده‌ و این مرد در بیمارستان جانش را از دست داده ‌است.

 

به این ترتیب متهم بازداشت شد. او اتهام قتل را قبول کرد و گفت: برادرم مرد خوبی نبود او تعداد زیادی سابقه کیفری داشت و من می‌دانستم به لحاظ اخلاقی هم مشکل دارد. کارهایی که او می‌کرد زندگی من را به هم ریخته ‌بود. او مدام با همسر من شوخی‌های بی‌جا می‌کرد و همین باعث شده‌ بود تا در فامیل شایعاتی درباره همسرم و برادرم بگویند و به من می‌گفتند زن‌ات با برادرت رابطه دارد. این حرف‌ها خیلی زیاد بود. روز حادثه هم سر این موضوع با هم درگیر شدیم و من آنقدر عصبی شدم که نتوانستم خودم را کنترل کنم و در درگیری ضربه‌ای چاقو به او زدم.

 

بیشتر بخوانید: رفتار درست موقع شک به شوهر

 

متهم گفت: قصدم کشتن برادرم نبود. من اصلا نمی‌خواستم کاری بکنم که او بمیرد و حالا بیشتر از هرکسی خودم عذاب می‌کشم و حالم بد است بجز هزینه زندگی بچه‌های خودم باید هزینه زندگی بچه‌های برادرم را هم بدهم ضمن اینکه نسبت به آنها عذاب وجدان دارم. با اینکه من را بخشیدند اما خجالت می‌کشم در چشم آنها نگاه کنم.

 

متهم گفت: من در این سال‌ها سالم زندگی کردم و زندگی خوبی داشتم اما برادرم هر روز یک شر به پا می‌کرد و آخری هم همین کاری بود که با همسر من کرد. با اینکه شکم نسبت به برادرم در دادگاه ثابت نشد اما اطمینان داشتم که مساله‌ای وجود دارد وگرنه اقوام شایعات را درست نمی‌کردند و به گوش من نمی‌رساندند.

 

بعد از گفته‌های متهم اعضای خانواده او که در جریان این درگیری بودند تایید کردند که شایعاتی درباره رابطه مقتول با همسر متهم وجود داشته ‌است.

 


پیشنهاد سردبیر: روش‌هایی برای درمان ترش کردن معده

 

پیشنهاد سردبیر: نکاتی که قهوه‌خورها باید رعایت کنند

 

پیشنهاد سردبیر: نکاتی که اسباب‌کشی را آسان‌تر می‌کند

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.