2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
قتل پسر عاشق توسط پدر دختر

قتل پسر عاشق توسط پدر دختر

متهم: من خودم را به پلیس معرفی کردم. اگر قتل عمد مرتکب شده‌ بودم این کار را نمی‌کردم.

دوات آنلاین-پرونده قتل پسردانشجوی نخبه‌ای که به دختری علاقه داشت و به‌دست پدر دختر کشته‌ شد، برای مشخص شدن علت دقیق مرگ به پزشکی قانونی ارسال شد.

 

دانشجوی نخبه زمانی کشته شد که پدر لیدا -دختر جوان- به‌صورت غیرمنتظره وارد خانه شد و پسر را دید. هرچند میلاد در ابتدا فرار کرد اما سپس برای گفت‌وگو با پدر لیدا به آنجا بازگشت و ناخواسته با چاقوی پدر لیدا کشته شد.

 

جلسه رسیدگی به این پرونده امروز در در شعبه 7  دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد. در ابتدای جلسه منشی دادگاه کیفرخواست را خواند و گفت: متهم حاضر در جلسه دادگاه محمود 43 ساله‌ است که تیر ماه سال گذشته در یک درگیری جوانی به نام میلاد را به قتل رسانده‌ است. با توجه به مدارک موجود در پرونده دادسرا علیه او کیفرخواست صادره کرده و خواستار رسیدگی به پرونده شده‌ است.

 

در ادامه رسیدگی به پرونده پدر و مادر مقتول به عنوان اولیای‌دم در جایگاه حاضر شدند و گفتند خواستار مجازات قصاص متهم هستند. پدر مقتول گفت: فرزندم دانشجوی نخبه در رشته آی‍تی و از رتبه‌های برتر کنکور بود. من درخواست قصاص دارم و این مرد را نمی‌بخشم.

 

مادر مقتول هم گفت: از وقتی پسرم فوت شده دیگر کاری در این دنیا ندارم مگر اینکه انتقام خون او را بگیرم. من فقط منتظر این لحظه هستم و بعد از آن برای آماده مرگ هستم.

 

سپس نوبت به متهم رسید. او گفت:  من خودم فرزند جوان دارم و می‌دانم مرگ جوان چه دردی دارد. به اولیای‌دم تسلیت می‌گویم اما اتهام قتل عمدی را قبول ندارم. روز حادثه حدود ساعت یک و نیم بود که من از محل کارم مرخصی گرفتم و به خانه رفتم. نزدیک خانه دیدم مرد جوانی مقابل در خانه ما است و بعد هم داخل رفت. از آنجایی که همسرم خیاط است فکر کردم شاید مشتری باشد و آمده تا لباس همسر یا مادرش را تحویل بگیرد. معمولا این اتفاق می‌افتاد و دور از انتظار نبود که مردی مقابل در خانه ما بیاید اما این جوان که وارد خانه شده‌ بود برخلاف انتظار من بیرون نیامد. من در خیابان یک سیگار کشیدم و منتظر شدم او برود اما پسر همچنان در خانه ماند. تا اینکه زنگ را زدم و دخترم در را باز کرد.

منتظر بودم پسر جوان یا لااقل کفش‌اش را ببینم ولی اثری از حضور فردی غریبه نبود. از دخترم سوال کردم. جواب داد کسی در خانه نیست و مادرش هم برای انجام کاری بیرون رفته است. در حال صحبت با او بودم که یک لحظه احساس کردم سایه‌ای پشت سرم است. وقتی چرخیدم مشاهده کردم جوانی که قبلا دیده بودم از دستشویی داخل حیاط خارج شد و فرار کرد دنبالش رفتم اما به او نرسیدم. به همسرم تلفن کردم و وقتی او به خانه برگشت توضیح خواستم اما او مدام می‌گفت آرام باش با هم حرف می‌زنیم. درگیری من با همسرم شدید شد و صدایمان بالا رفت. به همین دلیل مرد همسایه برای وساطت سراغ من آمد.

در همین اثنا متوجه شدم همسرم با کسی تلفنی حرف می‌زند. دقت که کردم فهمیدم همان جوان غریبه است. گوشی را از دست زنم گرفتم و به آن پسر گفتم اگر جرات دارد دوباره بیاید تا ببینم چرا وارد خانه من شده است. او هم قبول کرد که بیاید.

من بیرون خانه منتظر او بودم و در خیابان راه می‌رفتم. وقتی وارد خانه شدم دیدم پسر جوان در حیاط است. با هم درگیر شدیم و بگو مگو کردیم. پسرجوان دوباره فرار کرد. من هم از پشت چاقویی را که در غلاف بود و همیشه روی تختی که در حیاط داشتیم می‌گذاشتم به سمتش پرتاب کردم. این چاقو از پشت به پسرجوان برخورد کرد البته قصد قتل نداشتم. اگر می‌خواستم او را بکشم چاقو را از غلاف خارج می‌کردم و می‌زدم. بعد از ضربه هم سعی کردم به او کمک کنم و می‌خواستم او را به بیمارستان برسانم که خواهرش رسید و مانع شد. ضمن اینکه من خودم را به پلیس معرفی کردم اگر قتل عمد مرتکب شده‌ بودم این کار را نمی‌کردم.

 

با پایان گفته‌های متهم با توجه به اینکه شاهدان نحوه پرتاب چاقو را دیده‌ بودند و همچنین پزشکی قانونی در خصوص ضربه‌ای که به بدن مقتول وارد شده به صورت دقیق اظهارنظر نکرده‌ بود قضات ادامه رسیدگی را تا بعد از نظریه پزشکی قانونی و دعوت از شهود به تعویق انداختند.

 


پیشنهاد سردبیر: هشدار درباره استفاده نادرست از لیزر برای زیبایی

 

پیشنهاد سردبیر: خوراکی‌هایی که روی باروری تاثیر دارند

 

پیشنهاد سردبیر: بازار داغ رحم اجاره‌ای از ٢٥ تا ٤٠ میلیون تومان

 

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.