2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
کنسرت ارکستر سمفونیک تهران؛ 28 اردیبهشت

کنسرت ارکستر سمفونیک تهران؛ 28 اردیبهشت

ارکستر سمفونیک تهران در این کنسرت اورتور کریولان اپوس 62 از بتهوون، سمفونی شماره 40 از موتسارت و سمفونی شماره 9 از دورژاک را اجرا خواهد کرد

دوات آنلاین-تهران، تالار وحدت، جمعه 28 اردیبهشت ساعت 9 و 30 دقیقه شب. این مختصات زمانی و مکانی برنامه ارکستر سمفونیک تهران است.

ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی در این کنسرت اورتور کریولان اپوس 62 از بتهوون، سمفونی شماره 40 از موتسارت و سمفونی شماره 9 از دورژاک را اجرا خواهد کرد.

ارکستر سمفونیک تهران سال گذشته نیز دو برنامه داشت. اولین کنسرت 24 شهریور در کرج برگزار شد که در آن نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران "آواهای اسلوانی" اثر آنتون دورژاک، سوئیت "دریاچه قو" اثر پیتر چایکوفسکی، "در بازار ايرانی" اثر آلبرت كتل‌‌بی، "دانزون شماره ۲" اثر آرتورو مارکز، "بر باد رفته" اثر ماکس اشتاینر، "موسیقی فیلم" اثر هانری مانسینی و "رقص شمشير آرام" اثر خاچاطوريان را اجرا کردند.

همچنین در این اجرا، قطعه‌های "فریاد تهی" و "وطنم" از شهرداد روحانی و "خاک مهرآیين" از ساخته‌های علی‌اكبر قربانی اجرا شد.

پس از آن ارکستر سمفونیک تهران روز 17 و 18 اسفند سال گذشته در تالار وحدت روی صحنه رفت.

 

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.