2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
دستمزد‌های میلیاردی بازیگران پایتخت دروغ است
خشایار الوند:

دستمزد‌های میلیاردی بازیگران پایتخت دروغ است

قصه "پایتخت 5" قصه سینمایی پایتخت بود که می‌خواستیم در سینما آن را تولید کنیم اما برای سریال استفاده شد

دوات آنلاین-چند روزی است خبرهایی در فضای مجازی می‌چرخد که از دستمزدهای میلیاردی و چندصدمیلیون تومانی بازیگران سریال پایتخت 5 حکایت دارد اما خشایار الوند، نویسنده این سریال پرداخت چنین دستمزدهایی را تکذیب کرد.

خشایار الوند به میزان گفت: منبع چنین خبری مشخص نیست. اگر روی سربرگ، سازمان اوج نوشته شده است به معنی حقیقت این موضوع نیست، سربرگ نهادی را پیدا کردن و مبلغی را به جعل نگاشتن کار ساده ای است. با یک فتوشاپ می توان یک سربرگ را با نام سازمان های مختلف جعل کرد. از این موضوعات که بگذریم مبالغ نوشته شده به شدت غیر واقعی است و جاعل آن فکر نکرده است که رقم های باورپذیر را درج کند تا مخاطب آن را بپذیرد.

وی ادامه داد: اگر این مبلغ ها پرداخت می شد وضعیت ما این نبود. الوند همچنین توضیح داد پایتخت 5 ابتدا قرار بود فیلم سینمایی شود: قصه "پایتخت 5" قصه سینمایی پایتخت بود که می‌خواستیم در سینما آن را تولید کنیم اما برای سریال استفاده شد بنابراین باید بگردیم و قصه خوب، جذاب و پرکشش دیگری پیدا کنیم تا سریال را ادامه دهیم اما اگر نتوانیم قصه‌ای پر کشش پیدا کنیم صرفا برای این که مردم آن را دوست داشتند و موفق شده است ادامه پایتخت 5 را نخواهیم ساخت. فضای پایتخت 6 بستگی به قصه ای دارد که پیدا کنیم، قصه ای درست و استاندارد که بشود روی آن کار کرد و این استاندارد را داشته باشد که نسبت به فصل 5 رو به جلو باشد.

الوند افزود: این که پایتخت 6 قدمی رو به جلو باشد به معنای این نیست که پروداکشن های عظیم تر و حوادث عجیب و غریب تر نسبت به سری پنجم داشته باشد بلکه خود قصه کشش و پتانسیلی داشته باشد که نسبت به پایتخت 5 جلو باشد. اگر قصه ای با این ویژگی ها پیدا شود هر لوکیشن و پروداکشنی که قصه نیاز داشته باشد اعم از تهران، شمال و خارج از کشور بستگی به متن دارد و پیاده خواهد شد. در حال حاضر با محسن تنابنده روی قصه دیگری کار می کنیم تا به تولید برسد. اگر قصه خوبی پیدا شود ممکن است در سال 97 پایتخت 6 را بسازیم اما فکر می کنم  قرار نیست همه فصل های پایتخت پشت سر هم ساخته شود بنابراین اگر فاصله ای در تولید پایتخت با فصل های قبلی بیفتد اشکالی ندارد.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.