2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
سامیه لک درباره بازگشتش به ایران می‌گوید

سامیه لک درباره بازگشتش به ایران می‌گوید

به دلیل مشغله کاری چند سالی در ایران نبودم و پس از اتمام کار به ایران بازگشتم که این موضوع دلیل غیبت و دوری‌ام از بازیگری بود.

دوات آنلاین-سامیه لک می‌گوید به دلیل مشغله کاری چند سالی در ایران نبود و پس از اتمام کار به ایران بازگشت که این موضوع دلیل غیبت و دوری‌اش از بازیگری بود.

سامیه لک را که اکنون با سریال آنام به تلویزیون بازگشته است، قبلا در  سریال‌های مرگ تدریجی یک رؤیا، قلب یخی، آواز در باران و خانهٔ بی‌پرنده دیده بودیم.

او درباره حضور مجددش در بازیگری گفت: خوشحالم که با سریال آنام مجددا به بازیگری، تلویزیون و میان مردم بازگشته ام و این موضوع برایم بسیار اهمیت دارد.

لک درباره بازی در سریال "آنام" گفت: بازی در سریال جواد افشار یک تجربه بسیار خوب در کنار همه عوامل بود و امیدوارم همکاری دوباره با این عوامل در اثری جدید میسر شود. آنام با حضور همه عوامل در نهایت به پایان رسید و اثری که مخاطب دوست داشته باشد و با آن ارتباط برقرار کند با حضور همه اعضای گروه رقم خورد.

این هنرمند همچنین گفت: چند پیشنهاد دارم که در حال بررسی آن ها هستم تا یکی از آنها را برای بازی انتخاب کنم. من بچه تلویزیون هستم، دوستش دارم و هوای این رسانه را دارم. این به این معنی نیست که سینما را دوست نداشته باشم، به شخصه سینما را در کنار تلویزیون دوست دارم و تمایلم این است که در سینما نیز بازی کنم اما در حال حاضر به بررسی آثار پیشنهادی می پردازم تا ببینم چه پیش خواهد آمد.

وی در خصوص اینکه قصد دارد برای همیشه در ایران بماند یا باز هم برای انجام کار به خارج از کشور می‌رود گفت: من آمده ام که برای همیشه در ایران بمانم و به فعالیت هنری ادامه دهم.

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.