2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
شیوه و تاثیر استروبینگ مو

شیوه و تاثیر استروبینگ مو

استروبینگ یکی از جدیدترین تکنیک‌های آرایشی است که اکثر خانم‌ها تصور می‌کنند فقط برای صورت استفاده می‌شود، در حالی‌که استروبینگ مو هم بسیار موثر است

دوات آنلاین-استروبینگ یا برق‌انداختن یکی از جدیدترین تکنیک‌های آرایشی است که اکثر خانم‌ها تصور می‌کنند فقط برای صورت استفاده می‌شود، در حالی‌که استروبینگ مو هم بسیار موثر است طوری که اکثر هالیوودی‌ها هم از این تکنیک استفاده می‌کنند.

توصیه‌هایی برای حفظ آرایش در طول روز

تاثیر استروبینگ مو

استروبینگ موها را سالم‌تر، پرپشت‌تر و براق‌تر نشان می‌دهد. این کار به‌ویژه برای خانم‌هایی که موهای کم‌پشت دارند بسیار مفید است. همچنین در نوعی از استروبینگ این‌طور به نظر می‌رسد که به موهای شما نور تابیده می‌شود و همین امر بر جذابیت موها اضافه می‌کند. در مجموع استروبینگ باعث می‌شود جوان‌تر به‌نظر برسید.

نکاتی که برای لاک زدن حتما باید رعایت شود.

نحوه استروبینگ مو

در استروبینگ مو هم مانند استروبینگ صورت باید سایه‌روشن ایجاد کرد. این کار با استفاده از رنگ‌های تیره و روشن انجام می‌شود و نوعی هایلایت ایجاد می‌کند. برای این کار باید از بالا تا پایین موهای‌تان از پایه رنگ بلوند تیره به‌ بلوند روشن بروید. یعنی موهای بالا را تیره‌تر کنید و هرچه موها پایین‌تر می‌آید روشن‌تر کنید.

روش دیگر این است که از یک رنگ و هایلایت روشن استفاده کنید اما آن را نازک و قطور انجام بدهید. باید در بالای سر و نزدیک به ریشه را لایت‌های نازک کنید و هرچه به‌سمن پایین می‌آیید لایت‌های قطورتر و روشن‌تر استفاده کنید. در این روش درواقع باید با رنگ روشن‌تر روی پایه هایلایت‌ها سایه ایجاد کنید.

نکاتی درباره مانیکور، آرایش فرانسوی

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.