2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
آرزو سلیمی نخستین ووشوکار فینالیست ایران در یونیورسیاد چین تایپه

آرزو سلیمی نخستین ووشوکار فینالیست ایران در یونیورسیاد چین تایپه

آرزو سلیمی تنها سانداکار تیم ووشو بانوان ایران در مرحله نیمه‌ نهایی وزن ۵۲ کیلوگرم مسابقات یونیورسیاد بود. او در مصاف با نماینده کشور اندونزی جونیتا مالائو به پیروزی رسید و توانست با صعود به مرحله فینال این دور از رقابت‌ها مدال نقره خود را قطعی کند.

دوات آنلاینووشوکار ایران در بخش ساندای بانوان به مرحله فینال مسابقات ووشو یونیورسیاد راه یافت.

به گزارش ایسنا، از عصر امروز، دوشنبه، ششم شهریور در سومین روز از رقابت‌های ووشوی یونیورسیاد ۲۰۱۷ مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات به میزبانی چین تایپه برگزار می‌شود و هر چهار سانداکار ایران به روی رینگ می‌روند. تنها بانوی ووشوکار ایران در بخش ساندا نیز توانست به مرحله فینال رقابت‌های ووشو یونیورسیاد راه پیدا کند.

آرزو سلیمی تنها سانداکار تیم ووشو بانوان ایران در مرحله نیمه‌ نهایی وزن ۵۲ کیلوگرم مسابقات یونیورسیاد بود. او در مصاف با نماینده کشور اندونزی جونیتا مالائو به پیروزی رسید و توانست با صعود به مرحله فینال این دور از رقابت‌ها مدال نقره خود را قطعی کند. او در مرحله بعد باید با کیم هیه‌بین از کره‌جنوبی مبارزه کند.

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.