2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
مرد کشته شده در حادثه مترو شهرری چه کسی بود؟

مرد کشته شده در حادثه مترو شهرری چه کسی بود؟

تا جایی که اطلاع داریم مامور نیروی انتظامی بازداشت است و با توجه به فوت پدر و مادر اصغر، برادرش از مامور نیروی انتظامی شکایت کرده و پیگیر پرونده است.

دوات آنلاینروایت‌ها متفاوت است و شایعات زیادی درباره حادثه متروی شهرری که در نهایت منجر به کشته شدن مرد مهاجم شد، مطرح شده است.

در حادثه‌ای که پیش از ظهر شنبه بیست‌و‌چهارم تیر رخ داد، مردی حدود 40 ساله پس از درگیری با یک روحانی و وارد کردن چند ضربه به او با تیغ موکت‌بری، با فریادهایی در ایستگاه مترو باعث وحشت حاضران در ایستگاه شد. لحظاتی بعد 2 مامور پلیس وارد عمل شدند و طبق آنچه که در  تصاویر موبایلی مشخص است، یکی از ماموران که کمی جلوتر از مامور دیگر است، با اسلحه کلاشینکف به سمت این مرد شلیک کرد. به گفته شاهدان یک تیر هوایی بوده و تیر بعدی با برخورد با مرد میانسال، منجر به فوت او شد.

اما این مرد که ناگهان در یک لحظه دست به این کار زده و در نهایت با شلیک مامور پلیس کشته شد کیست؟

برای پیگیری موضوع به محل زندگی خانواده این مرد در شهرری رفتیم. این مرد 42 ساله اصغر نحوی‌پور نام داشت که مدتی بود از تهران به محمود‌آباد مازندران رفته بود و در آنجا زندگی می‌کرد.

در خانه پدری او کسی حضور نداشت؛ البته پدر و مادر اصغر فوت شده‌اند و برادرش در این خانه زندگی می‌کند. همسایه‌ها می‌گویند پدر او فردی شناخته‌شده و مورد اعتماد اهالی محل بود. پدر اصغر نحوی‌پور کارخانه کاشی‌پزی داشت و چند سال پیش از دنیا رفت.

همسایه خانه پدری اضغر او را فردی آرام و ورزشکار توصیف می‌کند که در محمودآباد مشغول کار فیزیوتراپی بود. آنها حمله اصغر به روحانی را بسیار عجیب می‌دانند.

در خانه پدری مرحوم که اکنون یکی از برادران اصغر ساکن آن است، کسی نیست و هیچ اعلامیه‌ای دیده نمی‌شود. اهل محل و کسبه از ورزشکار بودن خانواده می‌گویند و اینکه از روز حادثه همگی به خانه خواهر او رفته‌اند.

در خانه خواهر اصغر نیز کسی نیست. اعلامیه‌ها و بنرهای تسلیت در مجتمع نصب شده است. همسایه‌ها می‌گویند 20 سال است هیچ رفتار بدی از آنها ندیده‌اند و خانواده بسیار آرامی هستند. یکی از ساکنان می‌گوید: پدر و مادر اصغر فوت شده‌اند و پدرش از افراد سرشناس محل بود و کارخانه کاشی‌پزی داشت.

یکی از بستگان اصغر که در همان ساختمان محل سکونت خواهر او زندگی می‌کند، می‌گوید: او فرد بسیار آرامی بود و از چند سال قبل ساکن محمودآباد مازندران شده و به کار فیزیوتراپی و ماساژدرمانی مشغول بود.

او می‌گوید: هم ما و هم قاضی فیلم‌های دوربین‌های مترو را خواسته‌ایم ولی گفته‌اند دوربین‌ها خراب بودند.

این فرد مدعی شد: روایت سه، چهار نفر از مردم که زمان حادثه در مترو بوده‌اند و ما را می‌شناسند و برای ما تعریف کرده‌اند این است که روحانی به همراه دو نفر بوده و در حال تذکر دادن به خانمی بوده‌اند که اصغر واکنش نشان ‌داد و دو نفر همراه روحانی با وی درگیر شدند و همین درگیری باعث پاره شدن لباس اصغر شد ، اصغر کنترل خود را از دست داد و یک تیغ ‌موکت بری از یک دست‌فروش گرفت و به سمت آنها حمله کرد که بعد از مجروح شدن روحانی دو نفر همراه او را به بیرون منتقل کرده‌اند و بعد پلیس مترو آمد  و به سمت اصغر شلیک کرد. البته این روایت افراد است و مشخص نیست صحت داشته باشد.

او می‌گوید: جنازه اصغر نشان می‌داد  گلوله به زیر شکم او در سمت چپ، به طحال اصابت کرد که پس از دقایقی منجر به مرگ او شد.

او از سوی دیگر به گزارش پزشکی قانونی اشاره می‌کند که اصغر از هیچ ماده و یا مشروبات الکلی استفاده نکرده بود و می‌افزاید: شنیده‌ام اصغر آن روز برای انجام کارهای مربوط به فروش خودرو سواری‌اش از خانه خارج شده بود. او همچنین هیچگونه سابقه کیفری نیز نداشت. 

یکی دیگر از بستگان اصغر که حرف‌های بقیه را تایید می‌کند، می‌گوید: می‌توان گفت اصغر کار اشتباهی کرده ولی رفتاری که با خانواده داشته‌اند و حرف‌هایی که راجع به او زده‌اند خلاف واقع بوده و باعث ناراحتی شده است.

او می‌افزاید: آنطور که شنیدیم مامور نیروی انتظامی، اسلحه را از یک سرباز گرفته و متعلق به خودش نبوده و به گفته افراد حاضر در محل، بعد از شلیک تیر هوایی و دستور ایست، اصغر با بیان اینکه من با شما کاری ندارم به پلیس نزدیک شده است و پلیس به او شلیک کرده که فیلم زمان حادثه نیز در فضای مجازی موجود است.

این فرد همچنین می‌گوید: تا جایی که اطلاع داریم مامور نیروی انتظامی بازداشت است و با توجه به فوت پدر و مادر اصغر، برادرش از مامور نیروی انتظامی شکایت کرده و پیگیر پرونده است.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.