2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
نقشه پلید دختردلارفروش برای مردان

نقشه پلید دختردلارفروش برای مردان

با سپیده در یک پارتی لاکچری آشنا شدم و او با وسوسه من را به سمت خود کشاند و همان شب او را به خانه ام دعوت کردم، عجیب اینکه سپیده پذیرفت و با من به خانه ام آمد.

دوات آنلاین-دختر دلارفروش با وعده خرید دلار به قیمت ارزان مردان را به دام شوم خود می‌کشاند تا نقشه پلیدش را اجرایی کند.

 

یک مرد به بازپرس گفت: با سپیده در یک پارتی لاکچری آشنا شدم و او با وسوسه من را به سمت خود کشاند و همان شب او را به خانه ام دعوت کردم، عجیب اینکه سپیده پذیرفت و با من به خانه ام آمد.

 

وی افزود: یک هفته هر روز همدیگر را می‌دیدیم و مرتب با تلفن‌های میلیاردی او در زمینه دلار مواجه می‌شدم تا اینکه علت را پرسیدم و شنیدم او نفوذ زیادی دارد و می‌تواند برایم دلار ارزان بخرد.

 

این مرد گفت: من هم وسوسه شدم سرمایه گذاری کنم و همین کافی بود تا به سپیده اطمینان کنم و در دو مرحله دو میلیارد تومان به او بدهم و قرار ۳ روزه بگذاریم تا دلار‌ها را به من بدهد. آخرین شب که سپیده همراه من بود دیدم که همه وسایل شخصی اش را جمع و جور کرد و با خود برد، اما اصلا تصور نمی‌کردم دیگر او را نخواهم دید. سپیده فرار کرد و من نتوانستم او را پیدا کنم و حالا نمی‌دانم کجاست؟

 

با دستور بازپرس ماموران سپیده را تحت تعقیب قرار دادند و پس از اقدامات مخابراتی او را ردیابی کرده و به دام انداختند. سپیده خود را بی گناه خواند و ادعا کرد با کامران صیغه بوده و ۲ میلیارد تومان را هدیه گرفته است.

 

این زن در مواجهه با طعمه اش گفت: من درباره دلار حرف‌های زیادی زدم، اما اینکه بتوانم ارزان بخرم دروغ این مرد است. او ۲ میلیارد به من داد، اما رفتارش ناگهان عوض شد و من تصمیم به ترک او گرفتم، چون تصور می‌کرد، برده اش هستم.

 

با وجود این ادعا‌ها بررسی‌ها نشان داد سپیده با همین شگرد مردان دیگری را هم خام خود کرده است و تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

 

منبع:  رکنا

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.