2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
فال روزانه و فال تولد یکشنبه 18 فروردین

فال روزانه و فال تولد یکشنبه 18 فروردین

مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

به خودت قول‌هایی داده‌ای و برنامه‌ریزی‌هایی کرده‌ای. یادت باشد آنها را فراموش نکنی. یک بار هم که شده محکم و استوار سر حرف خودت ایستادگی کن تا به آنچه که قصد کرده‌ای برسی وگرنه اوقات تو به بطالت خواهد گذشت.

 

اردیبهشت

برای روزهایت باید برنامه‌ریزی بهتری انجام بدهی. بیشتر وقت آزادی که داری بی‌دلیل هدر می‌دهی و هیچ کار خاصی نمی‌کنی. این طوری بعد از چند سال می‌بینی زمان گذشته و بزرگ‌ترین فرصت‌ها را از دست داده‌ای و چیزی جز حسرت برایت باقی نمی‌ماند.

 

خرداد

به جای این‌که حسرت از دست رفته‌ها را بخوری سعی کن دستاوردهای تازه‌ای داشته باشی. در هر صورت به چیزی آنقدر دل نبند که وقتی از بین رفت تمام زندگی‌ات تحت تاثیر قرار بگیرد. چیزهایی که الان در اختیار داری همه جنبه موقتی دارد و روزی از بین می‌رود و البته داشته‌های جدید جایگزین آن می‌شود.

 

تیر

حواس‌ات باشد اگر مانند آب راکد بمانی بعد از مدتی دیگر هیچ نفع و سودی نخواهی داشت. سعی کن همیشه مثل رودخانه در جریان باشی و مرتب خودت را به روز کنی. برنامه‌های جدید، هدف‌های تازه، دوستی‌ها نو و ... همه اینها به بهبود کیفیت زندگی‌ات کمک می‌کند.

 

مرداد

زندگی را خیلی سخت نگیر وگرنه به تو سخت خواهد گذشت. اگر مشکلی داری باید به فکر راه چاره باشی نه این‌که حرص بخوری. خودت را زیاد درگیر حرف این و آن نکن. یادت باشد زودرنجی هم اصلا اخلاق خوبی نیست.

 

شهریور

یکسری اخلاق‌های بد داری که اطرافیان‌ات را آزار می‌دهد و باعث می‌شود نتوانی روابط جدید مفیدی را ایجاد کنی. خودت تا حدی این خصوصیات اخلاقی را می‌شناسی. وقت آن رسیده است بیشتر فکر کنی و تلاش خودت را به کار بگیری تا از این اخلاق‌ها دوری کنی.

 

مهر

یکسری آدم‌ها که دور و اطراف تو هستند برایت سمی هستند باید از آنها دوری کنی. این افراد ذهن و وقتت را صرف امور بی‌خود و باطل می‌کنند و از طرفی روحیه تو را از بین می‌برند و به آینده ناامیدت می‌کنند. سعی کن به جای ارتباط با این افراد روابط سازنده برای خودت درست کنی.

 

آبان

هر پیشنهاد دوستی را قبول نکن. این پیشنهاد ممکن است رک و راست گفته شود یا این‌که در لفافه باشد و یا به تدریج اتفاق بیفتد. با حواس جمع رفتار کن. شاید آدم‌ها همانی نباشند که در برخوردهای اولیه نشان می‌دهند و شاید به تو در آینده ضربه بزنند.

 

آذر

تا به حال چند بار در زندگی‌ات از ناحیه‌های مختلف ضربه خورده‌ای اما درس عبرت نگرفته‌ای. بهتر است بنشینی و منشاء این ضررها را شناسایی کنی و آن را از بین ببری و برای آینده بهتر برنامه ریزی کنی. روزهای خوبی در پیش خواهی داشت.

 

دی

همه چیز برایت خوب و آرام پیش می‌رود. مراقب افرادی که قصد دارند زندگی‌ات را متلاطم کنند باش. فریب حرف‌های به ظاهر زیبا را نخور. در خرج کردن پول کمی دقت کن. به نظر می‌رسد از نظر مالی در مضیقه قرار بگیری.

 

بهمن

اگر دنبال پول کلان و هنگفت می‌گردی باید بدانی از این خبرها نیست و برای به دست آوردن پول و رفاه بیشتر باید زحمت بیشتری بکشی. تازه معلوم نیست اگر پول بیشتری داشته باشی احساس آرامش بیشتری بکنی. پس زیاد حرص مادیات را نخور.

 

اسفند

خوب استراحت کرده‌ای و احساس آرامش می‌کنی. در این مدت سعی کن به کارهای عقب مانده‌ات رسیدگی کنی. از عواملی که باعث استرس می‌شوند دوری کن. به خورد و خوراک خودت بیشتر برس. خیلی از خوراکی‌هایی که می‌خوری سلامت تو را به خطر می‌اندازند.

 

فال تولد

ضمن تبریک به متولدین 18 فروردین: امسال می‌تواند برای تو سال شکوفایی باشد. به شرط این‌که حواس‌ات به خودت باشد و علاوه بر این‌که به جسم خودت رسیدگی می‌کنی به سلامت روان خودت هم اهمیت بدهی و در ضمن سعی کنی از وقت بیشترین بهره را ببری. اگر به مشکلی مواجه شدی خودت را نباز. تو از عهده حل مشکلات برخواهی آمد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.