2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
نقشه عجیب مردی که می‌خواست همسرش را وادار به طلاق کند

نقشه عجیب مردی که می‌خواست همسرش را وادار به طلاق کند

متهم در شبکه اجتماعی اینستاگرام با استفاده از عکس های مراسم عقد برای یک خانم ایجاد مزاحمت کرده و وی را تهدید می کرد که توسط پلیس فتا شناسایی شد.

دوات آنلاین-مردی برای این‌که نامزدش را وادار به طلاق کند نقشه‌ای عجیب کشید.

 

رییس پلیس فتا استان هرمزگان از شناسایی عامل مزاحمت در فضای مجازی خبر داد و گفت: این فرد در شبکه اجتماعی اینستاگرام با استفاده از عکس های مراسم عقد برای یک خانم ایجاد مزاحمت کرده و وی را تهدید می کرد که توسط پلیس فتا شناسایی شد.

 

به گزارش دوات آنلاین سرهنگ "علی اصغر افتخاری" رییس پلیس فتا استان هرمزگان گفت: در پی مراجعه زنی به پلیس فتا و طرح شکایت  مبنی بر مزاحمت و تهدید به انتشار تصاویر خصوصی در شبکه اجتماعی اینستاگرام، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

 

وی افزود: برابر اظهارات شاکی، فردی ناشناس وی را تهدید به انتشار تصاویر خانوادگی اش در فضای مجازی کرده که این موضوع موجب آبروریزی و سلب آرامش برای شاکی پرونده شده بود.

 

رئیس پلیس فتا هرمزگان خاطرنشان کرد: در بررسی اولیه مشخص گردید مجرم سایبری از یک هویت جعلی استفاده کرده است. در ادامه با انجام اقدامات فنی و تخصصی متهم مورد شناسایی قرار گرفت.

 

وی با بیان اینکه متهم نامزد شاکی می باشد، گفت: در بازجویی بعمل آمده، متهم به جرم خود اقرار کرد و گفت گوشی وی به سرقت رفته است و وی از این ماجرا بی خبر است.

 

این مسئول انتظامی اظهار کرد: با بررسی های دقیق کارشناسان پلیس فتا و استفاده از روش های تخصصی و پلیسی مشخص شد که نامزد شاکی با همکاری یکی از نزدیکان وی جهت اذیت و آزار ایشان و همچنین ترغیب وی به طلاق این عمل ناپسند را انجام داده است.

 

وی با اشاره به اینکه متهم با سرقت حافظه جانبی شاکی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی وی کرده است ، متذکر شد: بیشترین اطلاعات از روی فلش مموری ها، رم دوربین‌های شخصی، رم موبایل افراد و هارد‌‌‌دیسک رایانه شخصی کاربران به سرقت می رود ، از کلیه کاربران خواست قبل از متضرر شدن و افشای اطلاعاتشان دقت کافی را در نگه‌داری آنها به خرج دهند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.