2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
نقشه پلیدزوج‌عاشق برای مرد پولدار

نقشه پلیدزوج‌عاشق برای مرد پولدار

داستان عاشقانه این زوج ، زمانی با جنایت گره‌خورد که آنها برای تامین 25 میلیون شیربهایی که پدر دختر خواسته‌بود اقدام به کلاهبرداری کردند و با آتش‌زدن ماشین قربانی باعث مرگ اوشدند.

دوات آنلاین-زوج عاشق که برای رسیدن به هم مجبور به تامین هزینه شیربهاء بودند با طراحی نقشه کلاهبرداری از یک مرد پول را تامین کردند اما عشقی که طعمه این کلاهبرداری به زن پیدا کرده‌ بود او را به کام مرگ کشاند.

 

به گزارش دوات آنلاین داستان عاشقانه این زوج ، زمانی با جنایت گره‌ خورد که آنها برای تامین 25 میلیون شیربهایی که پدر دختر خواسته‌بود اقدام به کلاهبرداری کردند و با آتش‌زدن ماشین قربانی باعث مرگ او شدند.

 

 

مأموران پلیس کهریزک از مرگ مشکوک مرد جوانی باخبر شدند. شواهد نشان می داد عباس 30 ساله بر اثر سوختگی شدید جان سپرده است.

 

براساس مدارک پلیس یک شهروند عباس را به بیمارستان رساند و دقایقی بعد از حضور پرستاران بالای سرش او جانش را از دست داد.

 

با انتقال جسد به پزشکی قانونی تحقیقات در این زمینه آغاز شد و ماموران به  بررسی فهرست مکالمات  تلفن همراه عباس پرداختند.به این ترتیب یک مرد 25ساله به نام حامد را که چندین مرتبه با عباس تماس داشت شناسایی و بازداشت کردند.

 

حامد دربازجویی‌ها اعتراف کرد با همدستی نامزدش دست به این کار زده‌ است هرچند این قتل ناخواسته‌بوده‌ است.

 

متهم گفت: برای پرداخت مبلغ شیربها به پدر نامزدم بدهکار بودم. به همین دلیل  تصمیم گرفتم برای جور کردن این پول از عباس  که دوستم بود کلاهبرداری کنم که ناخواسته موجب مرگش شدم.

 

با اظهارات این مرد نامزدش به نام نازنین  نیز به اتهام معاونت در قتل  بازداشت شد و پس از پایان بازجویی‌ها و صدور کیفرخواست پرونده جهت رسیدگی به شعبه 2 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

 

در جلسه رسیدگی به پرونده اولیای دم درخواست قصاص کردند. سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و اتهام را قبول نکرد و گفت: چند سال قبل به خواستگاری نازنین رفتم. آنها افغانستانی بودند و رسم به دریافت شیربهاء داشتند. پدر او مبلغ 25 میلیون تومان شیربهاء خواست و وقتی فهمید که من نازنین را خیلی دوست دارم گفت که فقط در صورتی که مبلغ را تامین کنم اجازه می‌دهد دخترش را عقد کنم. از آنجائیکه که به نازنین علاقمند بودم قبول کردم و به دروغ گفتم توان پرداخت این مبلغ را دارم اما 5 میلیون تومان بیشتر از آن را نتوانستم بپردازم. هرچند من و نازنین عقد کردیم اما  مدتی از زندگی ما گذشت تا اینکه پدرزنم  مابقی شیربهاء را خواست. حاضر نبودم زندگی با نازنین را از دست بدهم .به همین خاطر به فکر کلاهبرداری افتادم و از همسرم برای اجرای این نقشه کمک خواستم.همسرم هم به خاطر علاقه ای که به زندگی مان داشت پذیرفت مرا همراهی کند.

 

وی ادامه  داد: عباس را می­شناختم و می­دانستم قصد ازادواج دارد. به همین خاطر نازنین را به عنوان خواهرم به او معرفی کردم. بعد از چند مرتبه رفت و آمد عباس به نازنین  علاقمند شد و او را از من خواستگاری کرد. این ماجرا برایم  خیلی سخت بود اما چاره‌­ای نداشتم .من  به عباس گفتم در عوض دریافت شیربها 20 میلیونی با ازدواج آنها موافقم. عباس بعد از چندماه پول را به حسابم واریز کرد و بعد از آن پیگیر شروع  زندگی مشترک با نازنین شد. من هربار بهانه ای می آوردم و دروغ جدیدی سرهم می کردم.

 

متهم ادامه گفت: عباس که به ماجرا مشکوک شده بود ،تصمیم گرفت با پدر نازنین صحبت کند و همه این اتفاقات را به او بگوید. نگران آبرویم بودم. با عباس در کهریزک قرار گذاشتم تا با هم صحبت کنیم. آن روز عباس با خودروی­اش آمد و من و نازنین با موتور به محل قرار رفتیم وقتی با هم روبرو شدیم یک بطری بنزین دستم بود آن را روی ماشین پاشیدم تا بترسانمش فندک را زدم و یکدفعه ماشین منفجر شد و من فرار کردم اما عباس آتش گرفت نازنین همراه من بود ما از ترس فرار کردیم.

 

سپس نازنین در  جایگاه  ویژه ایستاد و منکر معاونت در قتل شد. او گفتک من به اصرار شوهرم وارد این داستان شدم و مقتول را فریب دادم. من در قتل اونقشی نداشتم.

 

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شو شد و هر دو متهم را از اتهام قتل عمد تبرئه کرد. حامد به پرداخت دیه و 7سال زندان به خاطر کلاهبرداری و حریق عمدی محکوم شد. اما نازنین به طورکامل تبرئه شد.

 

با اعتراض اولیای دم به حکم صادره این پرونده در شعبه چهارم دیوان عالی کشور تحت رسیدگی موشکافانه قرار گرفت و این حکم مهر تایید خورد و قطعی شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.