2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
فال روزانه و فال تولد شنبه 25 اسفند

فال روزانه و فال تولد شنبه 25 اسفند

مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

قبل از این‌که کاری را شروع کنی افرادی را پیدا کن که همان راه را رفته‌اند. بعد نظرات آنها را بپرس البته تو نباید دقیقا همان کارهایی را بکنی که دیگران انجام داده‌اند بلکه باید سعی کنی با روش خودت پیش بروی اما با مشورت می‌توانی دورنمایی از مقصد به دست آوری.

 

اردیبهشت

خیلی تلاش کرده‌ای اما هنوز به هدف‌ات نرسیده‌ای. ناامید نشو. دیگر چیزی تا مقصد نمانده است. باید کمی صبر و تحمل‌ات را بیشتر کنی. بالاخره به آنچه که می‌خواهی دست پیدا خواهی کرد. این گام‌های آخر را محکم‌تر بردار و البته احتیاط کن دچار اشتباه نشوی.

 

خرداد

روابط نادرست به تو ضربه خواهند زد. پس خیلی دقت کن در انتخاب معاشران و دوستان خود دچار اشتباه نشوی و افراد نادرست را انتخاب نکنی. مخصوصا از دوستی‌های فضای مجازی دوری کن که عاقبت خوشی نخواهد داشت.

 

تیر

همیشه به آخر کار و نتیجه‌ای که از رفتارت می‌گیری فکر کن و بعد اقدامی را انجام بده. تحت تاثیر هیجانات آنی قرار نگیر. خونسردی خودت را از دست نده و سعی کن اضطراب خودت را کنترل کنی. رفتارهای هیجانی و آنی نتیجه خوشایندی برای تو ندارد.

 

مرداد

تمام افکار ناخوشایند خودت را دور بریز. روزهای خوبی در پیش داری و به آرامش خواهی رسید البته خودت هم باید کمک کنی و از منفی‌اندیشی دست برداری. همه چیز برای بهتر شدن اوضاع زندگی‌ات مهیا است. از ان لذت ببر.

 

شهریور

موفقیت‌های بزرگ را با لذت‌های آنی عوض نکن. یک مثال ساده این است که خیلی حال می‌دهد آدم دو پرس چلوکباب اعلا بخورد و لذت ببرد اما عواقب تلخی خواهد داشت و باعث بیماری می‌شود. پس در برابر وسوسه‌ات مقاومت کن و همیشه به هدف‌های بزرگ‌تر و موفقیت‌های آینده بیندیش و به خاطر یک لذت کوچک همه چیز را فدا نکن.

 

مهر

آینده‌اندیشی خیلی خوب است اما نباید در این کار افراط کرد و دچار وسواس شد. نباید به‌خاطر روزهایی که هنوز نرسیده نگران باشی و به خاطر اتفاقاتی که ممکن است هرگز رخ ندهد غصه بخوری. کمی هم به امروز و حال‌ات رسیدگی کن و سعی کن خوش و خرم زندگی کنی. همیشه مثبت اندیش باش.

 

آبان

روابطی برایت ایجاد خواهد شد که اثرات مثبتی در زندگی‌ات دارد. قدر این رابطه‌ها را بدان البته مراقب باش اشتباه نکنی و رابطه‌ای غلط را به‌عنوان رابطه‌ای اصیل و درست نگیری. به هر حال همه چیز به خودت بستگی دارد و به این‌که چقدر حواس‌ات جمع باشد.

 

آذر

تا اینجای مسیر را درست آمده ای. از این به بعد هم بدون مشکل خاصی پیش خواهی رفت. از این‌که در این راه استقامت به خرج بدهی و صبوری پیشه کنی هرگز پشیمان نخواهی شد اما اگر ناامید شوی و از ادامه مسیر بازبمانی در آینه حسرت خواهی خورد.

 

دی

حسرت چیزهایی را که از دست داده ای نخور. زندگی همین است. یک روز در اوجی و یک روز زمین می‌خوری. در همه حال امیدت را از دست نده و یادت نرود که تو همیشه توانایی مقاومت در برابر مشکلات را داری و همیشه می‌توانی از نو شروع کنی. اصلا خودت را دست کم نگیر.

 

بهمن

وقت آن رسیده است کمی سبک زندگی‌ات را اصلاح کنی. در بعضی کارها خیلی زیاده روی می‌کنی باید جلوی خودت را بگیری. از یکسری کارها غافل مانده‌ای. باید آنها را جدی بگیری. به هر حال ادامه این روند به نفع‌ات نیست.

 

اسفند

از خوبی کردن به دیگران دریغ نکن. از میان اطرافیان‌ات کسانی هستند که به کمک تو احتیاج دارند. دست‌شان را بگیر. اگر توقع داری موقع سختی تنها نمانی از همین حالا به فکر باش و سعی کن با رفتارت دیگران را جذب و جلب کنی.

 

فال تولد

ضمن تبریک تولد به متولدین 25 اسفند: امسال روزهای متفاوتی را تجربه خواهی کرد. انتظار نداشته باش همه روزها خوب و خوش و شیرین باشد. روزهای تلخی هم خواهی دید اما این تلخی‌ها و سختی‌ها زودگذر هستند و در مجموع سال خوبی خواهی داشت و اگر کمی اراده‌ات را قوی کنی شرایط برای رسیدن تو به موفقیت فراهم است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.