2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
درخواست طلاق به‌علت چاقی زن

درخواست طلاق به‌علت چاقی زن

اوایل شوهرم خیلی نرم به من تذکر می داد که مراقب چاق شدنم باشم. بعد از رفتن زیر یک سقف مشترک به خاطر کم تحرکی و البته خوش اشتهایی شوهرم غذا خوردنم را مراعات نکردم و رفته رفته اضافه وزن پیدا کردم.

دوات آنلاین-زوج جوانی بعد از مدتی زندگی مشترک به خاطر چاقی یکی از طرفین کارشان به دادگاه کشید. زن جوان  که هیچ وقت فکر نمی کرد روزی به خاطر اضافه وزنش زندگی مشترکش به خطر بیفتد و همسرش او را طرد کند خواستار یک فرصت دیگر از سوی همسرش شد. زن نگران از آینده زندگی مشترکش می گوید: چاقی و اضافه وزن در خانواده ما ارثی است و هر چقدر تلاش می کنیم که تناسب اندام داشته باشیم نمی شود و مدام با چاقی دست به گریبان هستیم. قبل از ازدواج خیلی به اندام و وزنم توجه داشتم و چون نمی خواستم در بین دوست و آشنا به خاطر چاقی انگشت نما باشم و از طرفی ازدواجم به مخاطره بیفتد تلاشم را برای جلوگیری از اضافه وزن می کردم. زمانی که همسرم به خواستگاری ام آمد وزنم در مرز چاقی قرار داشت و خیلی مراعات می کردم اما بعد از ازدواج کنترل از دستم خارج شد.

 

 اوایل شوهرم خیلی نرم به من تذکر می داد که مراقب چاق شدنم باشم. بعد از رفتن زیر یک سقف مشترک به خاطر کم تحرکی و البته خوش اشتهایی شوهرم غذا خوردنم را مراعات نکردم و رفته رفته اضافه وزن پیدا کردم. به دلیل تذکرهای همسرم با ورزش و رژیم غذایی خودم را متعادل می کردم اما انگار به خاطر ژنتیک و وراثت حتی با آب خالی هم وزنم بالا می رفت.کم کم  نسبت به چاقی ام بی تفاوت شدم و هر چقدر شوهرم با کنایه مستقیم و غیرمستقیم چاقی ام را به رخم می کشید توجهی نمی کردم و به نوعی با اضافه وزنم کنار آمده بودم اما شوهرم به شدت از این بابت ناراحت بود. به گفته شوهرم او مورد تمسخر دوستانش قرار می گرفت و خیلی عذاب می کشید.

 

دیگر از نصیحت های ملایم شوهرم خبری نبود و زمانی که دید من به خواسته هایش توجهی ندارم شروع به پرخاشگری و  دعوا کرد.

 

این ماجرا ادامه داشت تا این که در عین ناباوری احضاریه دادگاه به دستم رسید و فهمیدم شوهرم درخواست طلاق داده است.

 

 بعد از شکایت شوهرم به دادگاه آمده ام تا با تعهد مبنی بر کاهش وزنم و البته توجه به درخواست های او بتوانم او را از ادامه درخواست طلاقش منصرف کنم.

 

منبع: خراسان

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.