2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
مردی زن سابقش را دار زد

مردی زن سابقش را دار زد

این مرد 29 ساله بعد از دار زدن همسرش موضوع را به خواهرش خبر داد و از او خواست تا با پلیس به خانه‌اش بروند.

دوات آنلاین-مردی پس از سوء ظن به همسر سابقش دست و پای او را بست وپ س از جستجو در اینترنت و پیدا کردن نحوه اعدام آدمها همسرش را اعدام کرد.

 

به گزارش دوات آنلاین این مرد 29 ساله بعد از دار زدن همسرش موضوع را به خواهرش خبر داد و از او خواست تا با پلیس به خانه‌اش بروند. متهم دیروز پای میز محاکمه رفت و جزییات جنایتش را شرح داد.

 

این پرونده وقتی به جریان افتاد که زن جوان به ماموران پلیس گزارش داد برادرش تلفنی به او گفته همسر سابقش را دار زده‌ است.

 

پلیس بعد از دریافت این گزارش به آدرس اعلام شده رفت و مرد جوان در را باز کرد.

 

ماموران جسد آویزان یک زن جوان را مشاهده کردند و موضوع را با بازپرس کشیک در میان گذاشتند،

 

با انتقال جسد به پزشکی قانونی و آغاز تحقیقات مرد جوان به قتل همسر سابقش اعتراف کرد و گفت او را کشته است و مقتول نسبت به این مرگ رضایت داشته چون خیانت کرده‌ بود.

 

بعد از بازداشت مرد جوان و تکمیل تحقیقات کیفرخواست علیه او صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه 2 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

 

صبح دیروز جلسه رسیدگی به این پرونده برگزار شد. در ابتدای جلسه رسیدگی کیفرخواست علیه متهم خوانده شد در ادامه اولیای‌دم در جایگاه قرار گرفتند.

 

پدر و مادر مقتول درخواست قصاص کردند و گفتند از آنجایی که دخترشان دختری با آبرو بوده‌ است و به او تهمت زده‌اند حاضر به گذشت نیستند و درخواست قصاص دارند.

 

در ادامه متهم در جایگاه قرار گرفت. او گفت: اگر می توانید من را قصاص کنید.

 

او سپس خطاب به هیات قضات گفت: من و همسرم ترانه دو فرزند داشتیم اما ترانه از من جدا شد. ما مدام با هم اختلاف داشتیم. بعد از جدایی متوجه شدم او با فردی رابطه داشته‌ است. اول حرفم را قبول نمی‌کرد اما روز حادثه وقتی که برای دیدار بچه‌ها آمده‌ بود و من دوباره حرف را پیش کشیدم قبول کرد زمانی که همسر من بود با کسی رابطه داشته‌ است و بعد گفت خب حالا می خواهی چه کنی؟ گفتم باید اعدام شوی. قبول کرد و گفت اعدامم کن. بعد بچه‌ها را به واحد بغلی خانه ما که البته آنجا هم مال من بود، فرستاد.

 

متهم گفت:  شب را با همسرم در خانه بودم و دست و پای او را هم بسته‌ بودم. صبح تصمیم گرفتم اعدامش کنم. به من گفت تو  بلد نیستی طناب گره بزنی.  در اینترنت سرچ کردم و خواندم که مراسم اعدام چطور است. سپس شیشه پنجره را شکستم و طناب را از چارچوب آن آویزان کردم و بعد همسرم را که دست و پایش بسته بود آویزان کردم و او را دار زدم. دو ساعتی که گذشت با خودم گفتم حالا باید با جسد چه کنم؟ تصمیم گرفتم موضوع را به خواهرم بگویم و او با پلیس بیاید.

 

در این هنگام قاضی به متهم گفت گزارش شده که تو به شیشه اعتیاد داشتی آیا توهم داشتی ؟

 

متهم گفت: من توهم نداشتم به شیشه اعتیاد دارم اما اصلا توهم نداشتم و می‌دانم با همسرم چطور صحبت کردم و موضوع چه بود. من زنم را دوست داشتم او به من خیانت کرد و از من جدا شد و من هم او را کشتم.

 

بعد از پایان گفته‌های متهم قضات برای تصمیم گیری در این خصوص وارد شور شدند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.