2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
بهترین سبک لباس عید برای زنان میانسال

بهترین سبک لباس عید برای زنان میانسال

سبک کژوال لباس‌ها می‌تواند شما را کم‌سن‌تر از آنچه هستید نشان دهد. بنابراین اگر خانم میانسالی هستید که ایام عید را باید در مهمانی‌ها سپری کنید بهتر است لباسی بپوشید که هم در آن احساس راحتی کنید و هم لازم نباشد مدام آن را عوض کنید.

دوات آنلاین-بهترین لباس برای خانم های میانسال که بتوانند در ایام عید بپوشند و مهمانی‌های مختلف را سر کنند، لباس های کژوال یا نیمه‌رسمی است.

 

این سبک لباس‌ها می‌تواند شما را کم‌سن‌تر از آنچه هستید نشان دهد. بنابراین اگر خانم میانسالی هستید که ایام عید را باید در مهمانی‌ها سپری کنید بهتر است لباسی بپوشید که هم در آن احساس راحتی کنید و هم لازم نباشد مدام آن را عوض کنید.

نیروانا فتحی طراح مد و لباس به دوات آنلاین می‌گوید: کت شلوار، کت دامن و بلوز دامن ست‌هایی است که خانم‌های میانسال می‌توانند از آن استفاده کنند و زیبایی خود را دو چندان کنند. پیراهن زیاد برای آن ها مناسب نیست چرا که پیراهن برای خانم‌های بسیار جوان و دختران استفاده می‌شود و استفاده از پیراهن می‌تواند آنها را از پختگی که دارند دور کند و ابهت آنها را کم کند.

 

رنگ های کرم، قهوه ای، طوسی، سرمه ای و سبز از جمله رنگ‌هایی است که این خانم ها می‌توانند استفاده کنند و بسیار شیک باشند. کت و دامن‌های ست بلند و محجبه‌ای که بتوان در خیابان و اماکن عمومی هم از آن استفاده کرد از دیگر پیشنهادات من است کت این ست‌ها بلند است و می‌تواند جایگزین مناسبی برای مانتو باشد. شما می‌توانید این سبک لباس‌ها را با زیور‌های کلاسیک ست کنید.

خانم‌های میانسال بهتر است استفاده از زیور‌های دخترانه را کنار گذاشته و از ست‌های کلاسیک استفاده کنند. گردنبندهای بلند رومانتویی با آویز‌های نسبتا بزرگ می‌تواند انتخاب مناسبی در این خصوص باشد.

 

همچنین بهتر است  کفش‌هایی که پاشنه‌های دو تا سه سانتی دارند بپوشید. استفاده از کفش‌هایی با پاشنه‌های بلند در میانسالی می‌تواند به فرم بدن شما آسیب وارد کند و کمردرد‌های شدید به همراه داشته‌ باشد. ضمن اینکه کفش‌های پاشنه بلند مناسب خانم‌های بسیار بلند است که سبک راه رفتن آنها خرامان است و مانند خانم‌های میانسال جدی و جا افتاده و متکبر راه نمی‌روند. بنابراین بهتر است از کفش‌هایی که قدم‌های شما را محکم نشان می‌دهد استفاده کنید.

 

اگر کت و شلوار می پوشید کار شما راحت تر است زیرا قدرت حرکتی که دارید بیشتر است و لازم نیست مدام نگران مرتب بودن لباس تان باشید. این سبک لباس هم بسیار برای خانم‌ها شیک است.

 

هرچند توصیه می‌شود از رنگ‌های پایه استفاده کنید اما این به معنای آن نیست که رنگ‌های شاد را کنار بگذارید، حتما از شال‌، دستمال دور گردن و اکسسوری‌هایی استفاده کنید که  رنگ‌های شارپ و شاد دارد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.