2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
رامبد جوان پدر می شود

رامبد جوان پدر می شود

نگار جواهریان اعلام کرد که باردار است و به زودی او و رامبد جوان صاحب فرزندی خواهند شد و جنسیت این بچه نیز دختر است.

دوات آنلاین- نگار جواهریان اعلام کرد که باردار است و به زودی او و رامبد جوان صاحب فرزندی خواهند شد و جنسیت این بچه نیز دختر است. 

او که حین صحبت در یکی از پردیسهای تهران درباره بچه دار شدنش صحبت کرده است در فیلم منتشر شده میگوید: این جزء معدود فرصتهایی بود که من یا ما توانستیم دونفری روی صحنه حرف بزنیم. او با قرار دادن دستش روی شکمش گفت "با دخترم"

با توجه به اینکه فیزیک نگار جواهریان چندان تغییر نکرده به نظر می رسد او در ماههای اول بارداری باشد. 

رامبد جوان چند ماه بعد از ازدواج با نگار جواهریان گفته بود که این زوج تصمیم گرفتند فرزند داشته باشند. نگار جواهریان همسر سوم رامبد جوان است و رامبد بعد از جدایی از سحر دولتشاهی با نگار جواهریان ازدواج کرد. 

رامبد جوان 47 سال دارد و همسرش 36 ساله است. آنها دو سال قبل و زمانی که چند ماه بیشتر از جدایی رامبد جوان و سحردولتشاهی نمیگذشت با هم ازدواج کردند. عروسی خصوصی آنها روی یک کشتی در یونان به همراه نزدیکانشان برگزار شد. 

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ایرانی 1398/03/18
با پول مردم بدبخت حال میکنند
ایرانی 1398/03/18
خوب پول مفت دارن میره کانادا چرا مگه ایران نمیشه زایمان کرد ای کلک میخواهی بچه ات دو تابعیت داشته باشه این کار مگه بد نیست

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.