2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
فال روزانه و فال تولد شنبه 27 بهمن

فال روزانه و فال تولد شنبه 27 بهمن

مطالب فال روزانه و فال توبد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

موفقیت به این معنی نیست که شما همیشه و صورت مدوام و یکنواخت در مسیر صعودی باشید بلکه ممکن است گاهی نیز سقوط کنید و در چاله و دست‌انداز بیفتید. موفقیت یعنی این‌که بلد باشید چگونه دوباره خود را بالا بکشید و از موانع و سختی‌ها عبور کنید. پس اگر زندگی روی سختش را به شما نشان داده است کمی خویشتن‌دار و صبور باشید و با حفظ آرامش به راه چاره بیندیشید.

 

اردیبهشت

هر آدمی ممکن است در زندگی زمین بخورد. این شکست‌ها دلایل مختلفی دارد که همه‌اش دست شما نیست و گاهی شرایط به‌گونه‌ای پیچیده برای شما رقم می‌خورد. بنابراین زمین خوردن ممکن است اتفاقی باشد اما نکته مهم این است که یاد بگیرید چه طور دوباره بلند شوید. زمین خوردن و در همان حال ماندن دیگر اتفاق نیست بلکه به دلیل ناتوانی شما در حل بحران است. در این مواقع بهتر است از یک مشاور کمک بگیرید.

 

خرداد

خوب استراحت کرده‌اید و حالا آماده شروع یک هفته تازه هستید. این شنبه همان شنبه‌ای است که همیشه به خودتان وعده می‌دهید از شنبه فلان کار را شروع می‌کنم. اگر برنامه و هدفی دارید از همین شنبه شروع کنید. اطمینان داشته باشید با کمی مقاومت و استقامت نتیجه خواهید گرفت.

 

تیر

جمعه تمام شد و از شنبه دوباره همان روزهای تکراری و کسل‌کننده و خستگی‌آور شروع می‌شود. دوباره از صبح تا شب باید دوندگی کنید و آخر هم به جایی نرسید. این طرز فکر شما است اما کاملا اشتباه است چون اگر روزهایتان خسته‌کننده و ملال‌آور است به این دلیل است که خودتان برای بهبود شرایط هیچ کاری انجام نمی‌دهید.برخی کارها هر چند کوچک مانند نیم ساعت پیاده روی در پارک می‌تواند اوضاع را برایتان دگرگون کند.

 

مرداد

تا به حال به داشتن بیمه عمر فکر کرده‌اید. بیمه عمر فقط برای وارثان شما نیست بلکه در روزهای پیری و ناتوانی به شما کمک زیادی می‌کند. به نظر می‌رسد بهتر است در این باره تحقیق کنید. حتما از شرکتی کمک بگیرید که کاملا معتبر باشد و بهترین خدمات را با شما بدهد.

 

شهریور

از محیط کارتان دلزده هستید اما مراقب رفتارتان باشید. کاری نکنید که برایتان حاشیه یا دردسر به وجود بیاید یا موقعیت‌تان به خطر بیفتد. واقعیت این است که فعلا شما مجبور به تحمل این شرایط هستید. تا وقتی جایگزین بهتری پیدا نکرده‌اید بهتر است ریسک نکنید و شغل خود را از دست ندهید.

 

 

مهر

امروز یکی دو ساعتی با خودتان خلوت کنید و سعی کنید جواب این سوال را به دست بیاورید که واقعا از زندگی چی می‌خواهید؟ آن وقت برای رسیدن به آنچه که مطلوب‌تان است چند راه و مسیر را انتخاب و درباره آنها فکر کنید. در نهایت منطقی‌ترین مسیر که البته کوتاه‌ترین آن نیست انتخاب و از همین امروز وارد آن شوید.

 

آبان

شما در هیچ قرعه‌کشی و مسابقه‌ای برنده نخواهید شد پس بی‌دلیل رویابافی نکنید و به جای خیالپردازی به فکر این باشید که خودتان زندگی‌تان را بسازید. آشنایی با آدم‌های جدید و مراوده با آنها می‌تواند فرصت‌های خوبی برایتان به وجود بیاورد.

 

آذر

شما بسیار بااستعداد و باهوش هستید اما این برای رسیدن به هدف‌تان کافی نیست آنچه که بیش از استعداد اهمیت دارد پشتکار است که متاسفانه آن را ندارید. از همین امروز سعی کنید تلاش خود را افزایش دهید و سخت‌کوش‌تر از قبل باشید. فقط در این صورت است که موفق خواهید شد.

 

دی

اگر از حالا به این فکر کنید که برای شروع خیلی از کارها دیگر دیر شده و سن شما اجازه نمی‌دهد برخی مسیرها را شروع کنید در نهایت به هیچ جا نخواهید رسید. اتفاقا شما در شرایطی هستید که بتوانید زندگی خود را به سمتی تازه هدایت کنید. به شرط آن‌که منطقی و اصولی تصمیم بگیرید.

 

بهمن

در رانندگی بیشتر از همیشه دقت کنید. حادثه در یک ثانیه رقم می‌خورد اما ممکن است تاثیر آن تا پایان عمر همراه‌تان باشد. اگر هم پیاده به جایی می‌روید باز هم بیشتر از قبل احتیاط کنید. علاوه بر این مزاقب سارقان هم باشید. همیشه کیف خود را به سمت دیوار بگیرید و گوشی و پول خود را در برابر دید دیگران نگذارید.

 

فال تولد

ضمن تبریک به متولدین 27 بهمن: سال بی‌نظیری را در برابر خود دارید. امسال می‌توانید کاملا شکوفا شوید و به جاهای خوبی برسید البته مقدار زیادی از این موضوع به خودتان بستگی دارد. باید سبک زندگی آرام و موقری را در پیش بگیرید تا بتوانید از فرصت‌هایی که برایتان ایجاد می شود نهایت استفاده را ببرید. از آشنایی با آدم‌های جدید استقبال کنید اما به همه آنها اعتماد نکنید.

 

اسفند

تا پایان سال زمان زیادی نمانده است پس اگر قصد دارید تغییری در زندگی خودتان بدهید از همین امروز مقدماتش را فراهم کنید. معطل ماندن و اسیر رویا و خیال شدن فایده‌ای برایتان ندارد. شما فقط در صورتی فردا می‌توانید محصولی را درو کنید که امروز آن را کاشته باشید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.