2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
طرز تهیه سالاد آناناس و هویج

طرز تهیه سالاد آناناس و هویج

درست کردن این سالاد مواد خاصی نمی خواهد و تقریبا همه مواد آن همیشه در دسترس است ضمن اینکه این سالاد می‌تواند میز غذای شما را بسیار خاص و زیبا کند.

دوات آنلاین-اگر مهمان سرزده‌ای دارید که خیلی هم با او خودمانی نیستید و می‌خواهید میز رنگینی هم برای او بچینید اصلا نگران کمبود وقت نباشید. شما می‌توانید در نیم ساعت یک سالاد عالی و زیبا درست کنید.

 

سارا جعفری متخصص تشریفات برای کسانی که فرصت کمی برای آماده تهیه یک سالاد خاص و متفاوت دارند سالاد هویج و آناناس را توصیه می‌کند. او به دوات آنلاین می‌گوید:

 

درست کردن این سالاد مواد خاصی نمی خواهد و تقریبا همه مواد آن همیشه در دسترس است. ضمن اینکه این سالاد می‌تواند میز غذای شما را بسیار خاص و زیبا کند.

 

برای تهیه این سالاد به یک قوطی کمپوت آناناس، هویج رنده شده، ماست پرچرب و کشمش   و مقداری چاشنی (دلخواه )نیاز دارید.

وقتی هویج‌ها را رنده کردید کمپوت آناناس را هم خرد کنید. بهتر است ریز خرد کنید و اندازه آن کمی بزرگتر از کشمش‌ها باشد. تا تناسب مواد حفظ شود.

 

آناناس، هویج و کشمش را روی هم بریزیدو مخلوط و بعد ماست را به آن اضافه کنید. بهتر است ماست زیادی به مواد نزدنید تا طعمش غالب نشود.

 

برای سه هویج متوسط نیاز به دو حلقه آناناس، یک فنجان کشمش و نصف فنجان ماست دارید.

 

وقتی این مواد را با ترکیب‌بندی مناسب مخلوط کردید می‌توانید به آن آویش هم اضافه کنید.

 

البته معمولا افراد این سالاد را بدون هیچ چاشنی اضافه‌ای دوست دارند چراکه شیرینی آناناس و کشمش مزه خاص را به این مواد می‌دهد اما اگر طعم شور و شیرین دوست دارید کمی هم نمک به آن اضافه کنید.

 

سالاد را داخل یخچال قرار دهید و اجازه دهید نیم ساعت استراحت کند بعد از آن می‌توانید آن را سرو کنید.

 

استراحت سالاد در یخچال به این دلیل است که کشمش‌ها کمی نرم شود. ضمن اینکه برای نرمی بهتر آن می‌توانید مقدار بسیار کمی از شربت آناناس را به سالاد اضافه کنید.

 

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.