2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
2 پسر رویای 2 دختر نوجوان را به تباهی کشاندند

2 پسر رویای 2 دختر نوجوان را به تباهی کشاندند

دو دختر نوجوان با تصور سفری رویایی از غرب کشور به تهران آمدند، اما در دام دو ساق افتادند که 50 میلیون طلایشان را سرقت و آنها را در خیابان رها کردند.

دوات آنلاین-دو دختر نوجوان با تصور سفری رویایی از غرب کشور به تهران آمدند، اما در دام دو ساق افتادند که 50 میلیون طلایشان را سرقت و آنها را در خیابان رها کردند.

 

به گزارش دوات آنلاین چند روز پیش این دو دختر نوجوان که 15 و 13 ساله هستند به پلیس مراجعه کردند و مدعی شدند دو نفر آنها را گروگان گرفته‌اند و طلاهایشان را که 50 میلیون تومان ارزش داشته‌ است ربوده‌اند.

 

در پی این شکایت با توجه به طرح موضوع آدم ربایی از سوی دو دختر پرونده برای اخذ دستورات قضایی به دادسرای جنایی تهران ارسال شد و در نهایت بازپرس جنایی دستور شروع تحقیقات دقیق در مورد موضوع را صادر کرد که به دستگیری دو متهم و شناسایی خانواده دو دختر نوجوان منجر شد.

 

با تحقیقات دقیق از سوی ماموران پلیس آگاهی تهران مشخص شد مدتی قبل از طرح شکایت دو دختر نوجوان گم شدن دخترانی با مشخصات آنها در یکی از شهرهای غرب کشور گزارش شده است.

 

بنابراین مکاتباتی در این خصوص انجام و در نهایت مشخص شد دو دختری که در تهران به پلیس مراجعه کرده‌اند، همان دخترانی هستند که خانواده‌ آنها در غرب کشور مفقود شدن آنها را اعلام کرده‌اند.

 

به این ترتیب خانواده آنها به تهران مراجعه کردند. در ادامه مشخص شد دو دختر همکلاسی هستند و با رویایی زندگی در تهران که دلیل آن مشخص نیست از شهر خود به پایتخت آمده‌اند.

 

در بخش دیگری از تحقیقات مشخص شد یکی از دو دختر با برداشتن کارت عابربانک مادرش که 70 میلیون پول در آن بود هزینه این سفر را فراهم کرده است.

 

در ادامه دو دختر براساس این دانسته‌های جدید مورد تحقیق قرار گرفتند و گفتند پس از آنکه کارت عابربانک را برداشتند با این تصور که ممکن است خانواده کارت را بسوزانند و دسترسی آنها به 70 میلیون از بین برود بلافاصله 50 میلیون از موجودی را صرف خرید طلا کردند و پس از آن راهی تهران شدند.

 

دو دختر پس از رسیدن به تهران سوار یک خودروی مسافرکش شدند و در مسیر راننده که از بین حرفهای آنها به اصل ماجرا پی برده بود با آن دو طرح دوستی ریخت.

 

دو دختر در این مورد گفتند: پس از آنکه راننده با ما دوست شد ما را به خانه باغی برد و یکی از دوستانش هم که دانشجو بود پیش ما آمد.آن موقع بود که انها ما را گروگان‌ گرفتند و  طلا‌هایمان را سرقت و ما را در خیابان رها کردند، آن موقع بود که ما برای شکایت به پلیس مراجعه کردیم.

 

این در حالی بود که دو پسر جوان بعد از دستگیری مدعی شدند: پس از آنکه دخترها را به خانه بدند با وعده دوستی و ازدواج اعتماد ما را جلب کردند پس از آن بود که دخترها از ما خواستند طلاها را بفروشیم تا بتوانند خانه‌ای اجاره کنند و اصلا ماجرای گروگانگیری نبوده است و خودشان طلاها را به ما دادند.

 

یکی از متهمان که دانشجوی شیمی است گفت پول را خرج دانشگاه کرده است و دیگری گفت ماشین پرایدش را فروخته و با سهمی که داشته خودرو بهتری خریده ‌است.

 

در حال حاضر با به دست آمدن این نتایج دو پسر جوان در بازداشت هستند و تحقیقات در این خصوص همچنان ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.