2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
فال روزانه و فال تولد پنج شنبه 25 بهمن

فال روزانه و فال تولد پنج شنبه 25 بهمن

مطالب فال روزانه و فال تولد صرفت جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

روزی خواهد رسید که به گذشته‌ات نگاه می‌کنی و چاره‌ای جز مرور کارهایت نداری. آن روز یا حسرت می‌خوری یا احساس رضایت می‌کنی . در هر صورت دیگر کاری از دست تو برنمی‌آید چون گذشته‌ها گذشته پس از همین امروز باید کاری کنی که در آینده وقتی به گذشته فکر کردی از خودت راضی باشی. این احساس اضایت هم بستگی به امیال و سلایق و اهداف خودت دارد.

 

اردیبهشت

چند وقت است چک‌آپ کامل نشده و آزمایش نداده‌ای؟ نگران نباش. قرار نیست بیماری مهلکی داشته باشی اما هر عقل سلیمی حکم می‌کند آدم به سلامتی‌اش اهمیت بدهد برای همین یک چک‌آپ بکن. شاید مشکلات کوچکی داشته باشی که بتوانی قبل از تبدیل شدن آن به بحران جلویش را بگیری.

 

خرداد

از وضعیت کاری‌ات احساس نارضایتی می‌کنی اما به هر حال چاره‌ای نیست و باید تحمل کنی. تو به این شغل نیاز داری پس قدر همین اندکی را که داری بدان و مطمئن باش اگر همین آب باریکه نباشد زندگی‌ات با اختلال جدی مواجه می‌شود.

 

تیر

هدیه خریدن برای کسی که دوستش داری او را بسیار خوشحال خواهد کرد و تاثیر شگرفی در تحکیم رابطه‌تان دارد. واقعا لازم نیست کادوی گران‌قیمتی بخری همین که نشان بدهی به فکر او هستی به اندازه یک دنیا ارزش دارد.

 

مرداد

بهتر است به جای این‌که وقتت را صرف کانال‌ها و شبکه‌های مجازی کنی مطالعه زندگینامه بزرگان تاریخ را به ویژه آنهایی که در حوزه مورد علاقه‌ات کار مهمی انجام داده‌اند شروع کنی. این طوری ایده‌ها و راه‌هایی به ذهن‌ات می‌رسد که می‌تواند تو را در مدار موفقیت قرار بدهد.

 

شهریور

غرور خوب است اما به شرط این‌که از حد خارج نشود. این‌که خودت را باور داری از جمله نکات مثبت تو است اما این غرور نباید باعث شود راهنمایی‌ها، انتقادها و پیشنهادهای دیگران را نپذیری. در حرف‌های آنها نکات مهمی وجود دارد که می‌تواند به بهتر شدن زندگی تو کمک کند.

 

مهر

همه آدم‌های دنیا عصبانی می‌شوند اما بعضی‌ها بلد هستند خشم خود را کنترل کنند و برخی دیگر موقع عصبانیت دست به کارهایی می‌زنند و حرف‌هایی به زبان می‌اورند که اگرچه بعدا پشیمان می‌شوند اما دیگر نمی‌توانند آن را جبران کنند. باید یاد بگیری خشم خودت را کنترل کنی.

 

آبان

در خریدهایت دقت بیشتری داشته باش. اول از همه خرید وسایل غیرضروری را فعلا رها کن و فقط سراغ وسایلی برو که به آنها نیاز داری. مطمئن شو این وسیله از برند معتبری است و تمام گارانتی‌های لازم را دارد وگرنه به احتمال بسیار زیاد ضرر سنگینی را متحمل خواهی شد.

 

آذر

بهتر نیست کمی بیشتر به افرادی که دوست‌شان داری اهمیت بدهی و قدر آنها را بدانی؟ درست است که گرفتاری و سرت حسابی شلوغ است اما به هر حال آنها هم بخش مهمی از زندگی تو هستند. پس کمی بیشتر با آنها وقت بگذران و در رفتارهایت مهربانی بیشتری به خرج بده.

 

دی

اگر تمام فکرهایت را کرده و به نتیجه قطعی رسیده‌ای اجازه نده حرف‌های دیگران روی تو تاثیر بگذارد و تو را از تصمیمی که گرفته‌ای منصرف کند. دیگران در هر شرایطی نظرهای متفاوتی می‌دهند که بر اساس سلیقه و طرز فکر خودشان است اما تو باید طبق برنامه‌ها و هدف‌های خودت پیش بروی.

 

بهمن

احساس خستگی می‌کنی. حق هم داری. اخیرا خیلی سرت شلوغ بوده. این وضعیت تا چند روز آینده هم ادامه خواهد یافت. باید سعی کنی مقاومت کنی. به زودی فرصت خوبی برای استراحت به دست خواهی آورد. در ضمن به چیزهای تازه‌ای می‌رسی که خستگی را از تن‌ات درمی‌آورد.

 

فال تولد

ضمن تبریک به متولدین 25 بهمن: امسال به کار و تلاش بیشتری نیاز داری. باید احساس خمودگی را از خودت دور کنی و تا می‌توانی روی کار و رشته‌ات متمرکز شوی. فرصت‌های خوبی در انتظار تو است که تبدیل کردن آنها به موقعیت آنها به کوشش خودت بستگی دارد. از مشورت با صاحبنظران غافل نشو

 

اسفند

لیلی و مجنون یک افسانه است. در واقعیت روابط انسان‌ها باید بر پایه منطق و عقل باشد. این به معنی انکار عشق نیست اما به هر حال باید حساب و کتاب درستی هم در کار باشد تا وقتی هیجان و احساسات فروکش کرد با مشکل مواجه نشوی. پس خیلی خوب درباره روابطی که داری فکر کن و بعد تصمیم نهایی را بگیر.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.