2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
قتل دلخراش محدثه کوچولو در شکنجه‌گاه مرد شیشه‌ای

قتل دلخراش محدثه کوچولو در شکنجه‌گاه مرد شیشه‌ای

پزشكی‌قانونی شكنجه‌های دخترك و سوختگی روی بدنش را علت مرگ او اعلام كرده است.

دوات آنلاین-بازپرس جنایی دستور شناسایی خانواده دختر شش‌ساله‌ای را داد كه در شكنجه‌گاه مخوف مرد انگشتر فروش به قتل رسید. این احتمال وجود دارد كه دخترك فروخته‌شده باشد. پزشكی‌قانونی شكنجه‌های دخترك و سوختگی روی بدنش را علت مرگ او اعلام كرده است.

 

 11 دی زن و مرد جوانی درحالی كه كودكی را در آغوش داشتند به یكی از بیمارستان‌های مشهد رفتند. رنگ كودك پریده بود و به سختی نفس می‌كشید. زمانی كه كادر درمان به معاینه كودك شش‌ساله پرداختند با آثار كبودی و سوختگی روی بدن او مواجه شدند. این درحالی بود كه زیر پوست سر نیز كبودی و خونمردگی وجود داشت كه خبر از ضربه به سر می‌داد.

 

باتوجه به مشكوك بودن ماجرا، بلافاصله زوج جوان بازداشت شدند. بدن كودك به‌شدت عفونت كرده بود و به‌رغم تلاش كادر درمان بیمارستان، دخترك دچار مرگ مغزی شد.

 

سوختگی‌های عفونی

با مرگ مغزی دخترك به نام محدثه، موضوع بلافاصله به بازپرس كشیك قتل مشهد و تیم جنایی اعلام شد. با اعلام این خبر بازپرس میرزایی، تیم جنایی وارد بیمارستان شده و به تحقیق پرداختند.

 

روی بدن كودك آثار سوختگی ناشی از آتش سیگار و سیم داغ دیده می‌شد و همچنین آثار سوختگی با آب جوش نیز از چشم متخصصان پزشكی‌قانونی در امان نماند. سوختگی‌هایی كه باعث عفونت شدید در كودك شده بود.

 

دختر زن گدا

در تحقیقات اولیه، سیاوش، مرد 30 ساله‌ای كه كودك را به بیمارستان رسانده بود، گفت: من انگشتر‌فروش سیار هستم و در پنجراه مشهد بساط می‌كنم. در كنار بساطم زن جوانی كه او نیز اعتیاد به مواد مخدر داشت بساط می‌كرد و با خود محدثه را می‌آورد.

 

هم بساطی بودنمان باعث شد تا باهم همكلام شویم و از مشكلات زندگی هم بگوییم.

 

مرد ادامه داد: او برایم گفت كه زندگی سختی دارد و نمی‌تواند از دختر شش ساله‌اش مراقبت كند. از من خواست تا مدتی بچه را نزد خودم و در كنار سه بچه دیگرم نگهداری كنم تا اوضاعش بهتر شود و بعد از آن به دنبال بچه‌اش می‌آید. من هم قبول كردم و دختر را به خانه‌مان آوردم.

 

وی افزود: من به غیر از مصرف انواع مواد مخدر اعتیاد به قرص‌های مخدر و خواب آور هم دارم. اما از زمانی كه بچه را به خانه آوردم مدام سرناسازگاری داشت و گریه می‌کرد و جیغ می‌كشید. آرام و قرار نداشت و تصور می‌كنم اعتیاد مادرش به او نیز سرایت كرده بود. من كه مواد مخدر مصرف می‌كردم و دچار توهم شدید می‌شدم با صدای جیغ و فریاد دخترك اعصابم به‌هم می‌ریخت و او را با سیگار و سیم داغ می‌سوزاندم.

 

تشنج در حمام

مرد شیشه‌ای ادامه داد: سوختگی‌های ناشی از سیگار و سیم داغ باعث شده بود تا بدن او عفونت كند. به همین دلیل او را به حمام بردم اما آب جوش بود و بدن او سوخت. در همین هنگام ناگهان او تشنج كرد و من كه وضعیت جسمی بچه را بد می‌دیدم، ترسیدم نكند بلایی سرش بیاید. سریع به سراغ همسرم كه در حال استراحت بود رفتم و بعد از بیدار كردنش باهم محدثه را به بیمارستان رساندیم.

 

او گفت: از آنجا كه می‌ترسیدم در رابطه با آزار و اذیت‌های محدثه و بعد از آن مرگ او مقصر شناخته شوم به دروغ به ماموران گفتم كه بچه هنگام حمام دچار سوختگی شده است. حتی برای این‌كه ماجرا لو نرود با همسرم نیز حرف‌هایم را هماهنگ كردم و قرار شد او نیز در تحقیقات همین حرف‌هایی كه من زدم را بگوید. اما این موضوع از دید تیم تحقیق در امان نماند و به محض رساندن بچه به بیمارستان بازداشت شدم.

 

فرضیه كودك‌ربایی

سیاوش در تحقیقات اولیه مدعی شد كه می‌تواند مادر محدثه را پیدا كند. با اظهارات مرد شیشه‌ای و هماهنگی با بازپرس میرزایی تیم تحقیق برای پیدا كردن مادر محدثه وارد عمل شدند. مرد جوان عنوان کرد مادر مقتول را می‌توان در پنجراه مشهد پیدا کند. بلافاصله ماموران راهی محل مورد نظر شدند و به جست‌و‌جو برای یافتن زن گدا پرداختند، اما ردی از زن جوان به دست نیاوردند.

 

در ادامه بررسی‌ها این احتمال مطرح شد كه محدثه ربوده شده باشد. با این فرضیه كارآگاهان سراغ پرونده‌های فقدانی بچه‌هایی پرداختند كه مشخصات آنها با محدثه شباهت داشته باشد. اما در این بررسی‌ها هیچ پرونده مشابهی به دست نیامد.  

 

در گام بعدی این فرضیه مطرح شد كه كودك در ازای مبلغی فروخته شده باشد. این درحالی است كه همسر سیاوش نیز در تحقیقات گفت: زمانی كه همسرم محدثه را شكنجه می‌داد من در خانه بودم اما چون همسرم بداخلاق بود و از طرفی اگر اعتراض می‌كردم با من برخورد می‌كرد به كارهای او اعتراض نمی‌كردم. زمانی هم كه حال محدثه بد شد همسرم از من خواست كه حرفی در این مورد به زبان نیاورم، او مرا تهدید كرد اگر واقعیت را بگویم از من انتقام می‌گیرد. سیاوش از آنجا كه می‌ترسیدم بلایی سر سه بچه‌ام بیاورد چیزی به زبان نیاوردم.

 

علت مرگ

با انتقال جسد به پزشكی‌قانونی، متخصصان پزشكی‌قانونی وارد عمل شدند تا علت اصلی مرگ دختر شش ساله مشخص شود. در همین رابطه احتمال دارد علت مرگ عفونت‌های ناشی از سوختگی باشد، از سوی دیگر احتمال دارد خونمردگی زیر پوست سر محدثه ناشی از اصابت ضربه به سر و مرگ او باشد. بازپرس میرزایی دستور بازداشت زن و مرد جوان و ادامه تحقیقات در این خصوص را صادر كرد. همچنین بررسی‌ها برای شناسایی هویت مادر محدثه به دستور بازپرس جنایی ادامه دارد.

 

منبع: جام جم

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.