2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
فال روزانه و فال تولد چهارشنبه 24 بهمن

فال روزانه و فال تولد چهارشنبه 24 بهمن

مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

شما بیش از هر چیز به یک الگوی مناسب احتیاج دارید. باید دنبال کسی بگردید که در رشته شما بسیار موفق بوده بعد درباره زندگی او و روش‌های کاری‌اش تحقیق کنید و نکات مثبت و مفید را برای خودتان بردارید و آنها را تکرار کنید. این طوری احتما موفقیت شما بسیار افزایش می‌یابد.

 

اردیبهشت

اگر منتظر هستید یک اتفاق فوق‌العاده در زندگی‌تان رخ بدهد و زندگی‌تان را دگرگون کند، انتظار درستی ندارید. هیچ واقعه‌ای که بتواند شما را یک شبه و بدون تلاش به خواسته‌هایتان برساند رخ نخواهد داد. پس بهتر است آستین‌تان را بالا بزنید و با تلاش خودتان خواسته‌های خود را یکی بعد از دیگری محقق کنید.

 

خرداد

هیچ رابطه یک طرفه‌ای به نتیجه مطلوب نخواهد رسید. باید در پیدا کردن دوست یا شریک زندگی دنبال کسی بگردید که هم شما و هم او به همراهی با یکدیگر تمایل داشته و دارای علایق مشترکی باشید. پس بهتر است در نوع روابط خود تجدیدنظر و بر احساس خود غلبه کنید.

 

تیر

وقت آن رسیده است که از این حالت خمودگی خارج شوید. شما استعداد و توانایی‌های زیادی دارید که متاسفانه همه را هدر می‌دهید و بیشتر وقت خود را به بطالت می‌گذرانید. مطمئن باشید زمان منتظر شما نخواهد بود و اگر همین طور دست روی دست بگذارید در نهایت می‌بینید بخش زیادی از عمر خود را از دست داده و به هیچ چیز نرسیده‌اید.

 

مرداد

همه زندگی پول و ماسئل مادی نیست. شاید از خواندن این حرف تکراری که پول خوشبختی نمی‌آورد دلزده شوید. واقعیت این است که پول اتفاقا خوشبختی می‌آورد البته با رعایت شرایطی خاص. در واقع پول فقط یکی از شرط‌های خوشبختی است. شما لازمه‌های دیگر خوشبختی را دارید اما آنها را نمی‌بینید. کافی است چشمان خود را باز کنید و نسبت به زندگی خود منصف‌تر باشید.

 

شهریور

مراجعه به روان شناس و روان‌پزشک فقط مختص دیوانه‌ها نیست. این حرف و نظر خیلی قدیمی شده و نادرست بودن آن بر همه واضح است. وقتی احساس نارضایتی و افسردگی دارید یا وقتی نمی‌توانید درست و منطقی تصمیم بگیرید و به یک نتیجه مشخص برسید حتما از یک روان‌شناس کمک بگیرید. راهنمایی‌ها او در زندگی شما خیلی تاثیر دارد.

 

مهر

آبروی شما از چیز دیگری مهم‌تر است. شما فردی محترم و باآبرو هستید و دیگران نیز شما را با همین ویژگی می‌شناسند. پس در موقعیت‌های دشوار و شرایط عصبی خونسردی خودتان را حفظ کنید و احترام به دیگر را از یاد نبرید. مطمئن باشید این آبرو اعتباری بزرگ برای شما است که در خیلی از مشکلات به کمک‌تان می‌آید.

 

آبان

زندگی‌تان تکراری و یکنواخت شده است و همین هم باعث شده آن طور که باید و شاید شاداب نباشید. مقصر اصلی این اتفاق خودتان هستید چون از هر کار نو و تازه‌ای سر باز می‌زنید. رفتن به تفریح به معنی خرج کردن پول زیاد نیست. مثلا می‌توانید حداقل یک روز در میان یک ساعت در پارک نزدیک خانه‌تان قدم بزنید یا هفته‌ای چند ساعت را به گپ و گفت با دوستان صمیمی‌تان اختصاص بدهید.

 

آذر

پذیرفتن اشتباه و عذرخواهی بابت آن چیزی از آدم کم نمی‌کند و نشان‌دهنده شجاعت او است. پس بهتر است کمی بیشتر فکر کنید و ببینید به چه کسانی از نزدیکان خود اجحاف کرده‌اید. خطای خود را قبول کنید و از آنها پوزش بخواهید. این طوری طرف مقابل به شما اعتماد زیادی پیدا خواهد کرد و هنگام مشکلات دست‌تان را می‌گیرد.

 

دی

شاید گل شدن یک شوت اتفاقی باشد اما ایتسادن در موقعیت مناسب برای شوت زدن اتفاقی نیست و به هوش، تجربه و توانایی شما بستگی دارد. پس همه چیز را گردن شانس نیندازید. سعی کنید همیشه در موقعیت مناسب قرار بگیرید در این صورت احتمال گل زدن و رسیدن به موفقیت بیشتر می‌شود.

 

بهمن

باور کنید زندگی با همه افت و خیزهایش بسیار زیبا و ارزشمند است. سعی کنید از زندگی لذت ببرید. شاید این حرف به نظرتان شعار باشد اما عملی شدن این شعار واقعا به نوع نگاه شما به زندگی بستگی دارد. می‌توانید یک گوشه بنشینید و از همه چیز ایراد بگیرید. از طرفی دیگر می‌توانید نیمه پر لیوان را ببینید و از دارایی‌های مادی و معنوی خود نهایت بهره را ببرید و حظ کنید. حتی بوی خوش غذا هم می‌تواند به معنی خوشبختی باشد اگر خوب به موضوع نگاه کنید.

 

فال تولد

ضمن تبریک به متولدین 24 بهمن: امسال سال حساس و سرنوشت سازی برای شما است. در دو راهی‌هایی قرار می‌گیرید که مجبور به انتخاب می‌شودی. هر انتخاب شما زندگی‌تان را به مسیری جداگانه هدایت می‌کند. منتظر افت و خیزها و غم‌ها و شادی‌های زیادی باشید و در هیچ یک از آنها غرق نشوید.

 

اسفند

همه آدم‌ها مجبور هستند برخی روزها کاری را که دوست ندارند انجام بدهند. مثلا ملاقات اجباری با فردی که مطلوب شما نیست. این موضوع اگرچه ناراحت‌کننده به نظر می‌رسد اما آن را زیاد در ذهن خود بزرگ‌تر از چیزی که هست نکنید. این کاری است که به هر حال باید انجام بدهید پس سعی کنید خودتان را از نظر روانی آماده کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.