2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
قتل زن شیشه‌ای بعد از تجاوز

قتل زن شیشه‌ای بعد از تجاوز

خبر مفقود شدن لاله زن جوان را مادر او به ماموران داد. این زن به پلیس گفت دخترش چندروزی است که به خانه برنگشته و تماسی هم نداشته است .

دوات آنلاین-زن جوان که بعد از مرگ فرزند و جدایی از همسرش به مواد مخدر روی آورده‌بود، توسط مرد نگهبان مورد تعرض قرار گرفت و کشته شد.

 

به گزارش دوات آنلاین خبر مفقود شدن لاله را مادر او به ماموران داد.

 

این زن به پلیس گفت  دخترش چندروزی است که به خانه برنگشته و تماسی هم نداشته است.

 

با توجه به اعلام گزارش این زن پلیس بررسی‌های خود را آغاز  و چند روز بعد جسد زن جوان را اطراف یک کارخانه پیدا کرد.

 

جسد به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات در این خصوص آغاز شد.

 

مادر لاله بعد از شناسایی جسد دخترش گفت: دخترم بعد از ازدواج صاحب فرزند شد فرزندش 6 ساله بود که به خاطر یک بیماری جانش را از دست داد و زندگی دخترم دگرگون شد. مدتی بعد او و شوهرش از هم جدا شدند و دخترم بعد از آن دیگر زندگی آرامی نداشت. تا اینکه گم شد.

 

بعد از گفته‌های این زن ماموران به سراغ صاحب کارخانه‌ای رفتند که جسد در آن نزدیکی‌ها پیدا شده‌ بود. او گفت: هر روز عصر کارخانه تعطیل می‌شود و همه می‌روند و فقط نگهبان می‌ماند. اگر کسی اطلاعاتی داشته باشد فقط نگهبان است.

 

وقتی مرد نگهبان به نام بهرام مورد پرسش قرار گرفت ابتدا در برابر بیان توضیحات مقاومت  اما بعد به قتل لاله اعتراف کرد و گفت: شب بود زنگ در کارخانه به صدا درآمد و من در را باز کردم. زنی لاغر و جوان بود که خیلی مستاصل به نظر می‌رسید. او گفت سردش است و نیاز به کمک دارد من اجازه دادم وارد شود و بعد هم برایش چای ریختم. کمی که گرم شد از کیفش پایپ بیرون آورد و شیشه کشید و کمی به هم به من داد. بعد از پایان کارمان به او گفتم که برود و نباید بماند. قبول نکرد عصبانی شد گفت هوا سرد است و نمی‌خواهد بیرون برود. من قبول نکردم که بماند. تحت تاثیر مواد با او درگیر شدم و شالی که سرش بود را دور سرش پیچیدم. هنوز نیمه‌جان بود که با او رابطه برقرار کردم و بعد هم مطمئنم شدم جانش را از دست داده‌ است و جسدش را بیرون انداختم.

 

با صدور کیفرخواست علیه این مرد پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

 

در جلسه محاکمه بعد از اینکه کیفرخواست خوانده شد ولی دم در جایگاه حاضر شد. مادر لاله گفت درخواست دیه و مجازات قانونی دارد.

 

سپس نوبت به متهم رسید. او یکبار دیگر آنچه اتفاق افتاده‌بود را تکرار کرد و گفت: من از کرده خودم پشیمان هستم و درخواست دارم مادر مقتول من را حلال کند. تحت تاثیر مواد این کار را کردم. لاله زن مظلومی بود.

 

با پایان گفته‌های متهم هیات قضات او را به پرداخت دیه و 10 سال حبس و شلاق محکوم کردند.

 

رای صادره مورد اعتراض متهم قرار گرفت اما در دیوان عالی کشور  تایید شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.