2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
قتل پدرخوانده پولدار، اتهام پسر جوان

قتل پدرخوانده پولدار، اتهام پسر جوان

پسر جوانی که متهم است پدر خوانده پولدارش را به قتل رسانده است در بازجویی‌ها قتل را انکار کرد.

دوات آنلاین-پسر جوانی که متهم است پدر خوانده پولدارش را به قتل رسانده است در بازجویی‌ها قتل را انکار کرد.

 

به گزارش جوان ساعت یک و 5 دقیقه بامداد جمعه نوزدهم بهمن ماه مردی با اداره پلیس تماس گرفت و اعلام کرد پدر میانسالش به طرز مرموزی در خانه‌اش به قتل رسیده است.

 

پس از اعلام این خبر تیمی از مأموران کلانتری ۱۳۴ شهرک قدس در محل حادثه که آپارتمان واحد چهار ساختمان مسکونی در خیابان مطهری حوالی سعادت آباد بود، حاضر شدند.

 

مأموران داخل یکی از اتاق ها با جسد مرد۶۸ساله ای به نام احمد روبه رو شدند که دستانش با شلوار خانگی و زیر پیراهن سفیدی و پاهایش با پتوی مسافرتی گره زده شده بود.

 

بررسی ها حکایت از این داشت مرد میانسال که مدتی است در این خانه تنها زندگی می کرده است بر اثر فشار بر عناصر حیاتی گردن به قتل رسیده است.

 

پسر مقتول که قتل پدرش را به مأموران پلیس اطلاع داده بود، گفت: ۲۰سال قبل مادرم فوت کرد و پس از آن پدرم زن دوم گرفت اما چند سال بعد هم زن دومش فوت کرد و در نهایت پدرم برای سومین بار ازدواج کرد. پدرم همراه همسر سوم و پسر خوانده‌اش زندگی می کرد اما سال ۹۳ با او اختلاف پیدا کرد و از او جدا شد و بعد از آن برای همیشه تنها شد. من گاهی اوقات با او تماس می گرفتم یا به خانه اش سر می زدم. مدتی قبل پدرم همه اموالش را به نام من زد و به همین سبب پسر خوانده اش از پدرم ناراحت بود چون انتظار داشت مقداری از اموالش را به او بدهد، روز قبل از حادثه همراه خانواده ام ناهار مهمان پدرم بودیم و بعد از ناهار به خانه مان برگشتیم تا اینکه نیمه های شب پسر خوانده پدرم با من تماس گرفت و گفت به در خانه پدرم رفته اما او در را باز نمی کند، نگران شدم و بلافاصله به خانه پدرم آمدم که با جسد او روبه رو شدم.

 

پسر خوانده مقتول هم گفت: من همیشه به پدر خوانده‌ام سر میزنم. عصر روز حادثه به در خانه او رفتم اما در را باز نکرد که پس از آن به کرج و نیمه های شب دوباره به خانه اش رفتم اما این بار هم در را باز نکرد و نگران شدم و به پسرش اطلاع دادم. دقایقی بعد او به خانه پدرش آمد و در را باز کرد که با جسد او روبه رو شدیم.

 

از سوی دیگر تیم جنایی در بازجویی از پسر خوانده متوجه تناقض گوییها او شدند که به دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای امور جنایی تهران پسر خوانده به عنوان مظنون حادثه بازداشت شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.