2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
فال روزانه و فال تولد سه‌شنبه 23 بهمن

فال روزانه و فال تولد سه‌شنبه 23 بهمن

مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

شما از درون دیگران و افکار و نیات و انگیزه‌های انها خبر ندارید پس بهتر است هنگام قضاوت کردن کمی محتاط باشید و بی‌دلیل کسی را به چیزی متهم نکنید. این کار باعث می‌شود خیلی از روابط خوبی که تاکنون به دست اورده‌اید از بین برود. بهتر است اگر دچار سوء‌تفاهمی شده‌اید با فرد مقابل روراست صحبت و مشکل را حل کنید.

 

اردیبهشت

این طور نیست که همیشه شکست بخورید و ناکام شوید. روزهای خوب در پیش است و دروازه های موفقیت بالاخره باز می‌شود اما مهم ان است که بدانید چه طور از این شرایط به بهترین نحو ممکن استفاده ببرید. در غیر این صورت شانس را از دست خواهید داد. پس تمام توان خود را به مطالعه و بررسی جوانب مختلف هدف بزرگی که برای خود در نظر  گرفته‌اید اختصاص بدهید.

 

خرداد

روابط فامیلی یکی از سالم‌ترین نوع روابط میان انسان‌ها است پس بی‌دلیل رابطه خودتان را با قوم و خویش خراب نکنید. حرف‌هایی که دیگران پشت سر اقوام شما می‌زنند چندان هم معتبر نیست و نباید به خاطر شنیدن چند جمله پراکنده صمیمیت‌ها را کنار بگذارید.

 

تیر

ملاقاتی غیرمنتظره زندگی شما را به‌شدت تحت تاثیر قرار خواهد داد. مراقب باشید بی‌گدار به آب نزنید. اگر قرار است در زندگی خودتان تغییری ایجاد کنید این تغییر باید به تدریج و کاملا حساب‌شده باشد. در این صورت عاقبت خوشایندی خواهد داشت اما این‌که کاملا تسلیم دیگران شوید و مو به مو به حرف‌های آنها عمل کنید فرجام خوبی ندارد.

 

مرداد

گاهی وقت‌ها باید کارها را رها کنی تا روال طبیعی خودشان را طی کنند و واقعا از دست شما کاری ساخته نیست. پس اینقدر اضطراب نداشته باشید و برای رهایی از وضعیتی که دچار ان شده‌اید دست و پا نزنید. صبر بهترین کاری است که از دست شما برمی‌آید. صبور باشید و البته هوشیاری خود را از دست ندهید تا فرصت‌ها از بین نرود.

 

شهریور

کمی بیشتر مراقب اعضای خانواده خود باشید. شاید آنها این روزها مشکلی شخصی داشته باشند و حال و وضع روحی‌شان هیچ خوب نباشد. آنها قطعا به حمایت و پشتیبانی شما نیاز دارند البته این به معنای دخالت کردن در کار آنها نیست بلکه شما فقط وظیفه دارید مشورت بدهید و تصمیم‌گیری برعهده خود فرد است.

 

مهر

روحیه خوبی دارید. پرانرژی و فعال هستید. همه اینها خوب است. سعی کنید همین روند را ادامه بدهید البته به سلامتی خودتان هم اهمیت بدهید و ورزش را فراموش نکنید. مطمئن باشید با این انرژی بالایی که دارید می‌توانید به آنچه که دل‌تان می‌خواهد برسید.

 

آبان

یکی از دلایلی که شما به خواسته‌تان نمی‌رسید این است که توقع‌تان با واقعیت منطبق نیست. نمی‌توان از انسان توقع پریدن و پرواز کردن داشت. باید خواسته‌ها و توقعات خودتان را با توجه به شرایطی که دارید تعدیل کنید. داشتن رویاهای بزرگ اگرچه خوب است اما اگر قرار باشد غرق در آنها شوید همین امکاناتی را هم که الان دارید از دست می‌دهید.

 

آذر

چرا هر خبری که می‌شنوید زود باور می‌کنید و بر پایه آن تصمیم می‌گیرید. شاید افرادی که چنین خبری را به شما داده‌اند قصدشان گمراه‌کردن شما باشد یا در بهترین حالت ممکن است نااگاه باشند. پس خودتان را بازیچه قرار ندهید و هر چه را که می‌شنوید باور نکنید بلکه درباره آن تحقیق کنید تا خودتان واقعیت را بفهمید.

 

دی

تا قبل از این احساس خستگی می‌کردید اما امروز بهتر هستید و احساس می‌کنید انرژی لازم را دارید. فراموش نکنید هر از گاهی فکر و جسم انسان به استراحت نیاز دارد. بهترین کار اسن است که در سال دو سه بار به سفرهای کوتاه بروید. کار زیاد شما را از پا درمی‌آورد. باید خیلی مراقب خودتان باشید.

 

بهمن

برای گرفتن حق خودتان کوتاهی نکنید. اجازه ندهید دیگران از شما سوء استفاده کنند. این دیگران همه اطرافیان شما را شامل می شود. شما به‌عنوان عضوی از خانواده یا یک شرکت یا اداره یا مدرسه و دانشگاه دارای حق و حقوقی قانونی و منطقی هستید البته در این راه زیاده‌روی نکنید و دنبال مطالبات فراتر از حق خود نباشید.

 

فال تولد

ضمن تبریک به متولدین 23 بهمن:امسال سال حساس و سرنوشت‌سازی دارید. قرار گرفتن در نقش‌ها و موقعیت‌های تازه، آشنا شدن با فردی که می‌تواند مسیر زندگی‌تان را دگرگون کند و... همه و همه حکایت از آن دارد که باید خیلی هوشیار و منطقی باشید و اسیر احساسات نشوید. در هر کار و تصمیمی با افراد قابل اعتماد حتما مشورت کنید.

 

اسفند

یکی از باارزش‌ترین دارایی‌های شما دوستان خوب است اما شما قدر آنها را نمی‌دانید و اهمیتی به آنان نمی‌دهید همین هم باعث رنجش آنها می‌شود و بعد از مدتی این دوستی‌ها از بین می رود. فراموش نکنید اگر شما امروز به دوست خود کمک کنید فردا او دست شما را خواهد گرفت.  

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.