2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
فال روزانه و فال تولد یکشنبه 21 بهمن

فال روزانه و فال تولد یکشنبه 21 بهمن

مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

امروز احساس می‌کنی انرژی زیادی داری. این خیلی خوب است اما باید از انرژی و روحیه بالایت در جهت مثبت استفاده کنی. سعی کن افکارت را متمرکز کنی و جوانب هدفی را که از مدت‌ها قبل برای خودت ترسیم کرده‌ای بسنجی و برای رسیدن به آن برنامه‌ریزی گام به گام و دقیقی انجام بدهی.

 

اردیبهشت

میان عشق واعقی و عشق پوشالی تفاوت زیادی است. در عشق پوشالی آدم فقط به ظاهر طرف مقابلش دل می‌بندد بدون این‌که شناخت کاملی از او داشته باشد. نتیجه چنین عشقی این می‌شود که بعد از مدتی با عادی شدن ظواهر اختلاف یکی بعد از دیگری رو می‌شود. پس حواست را کاملا جمع کن.

 

خرداد

درست است که نباید به دیگران بی‌دلیل بدبین بود اما این دلیل نمی‌شود هرکسی هر حرفی زد طریع و دربست قبول کنی. درباره ادعاها و نظرات دیگران کمی تحقیق کن و بعد تصمیم بگیر وگرنه هرگز راه به جایی نخواهی برد. دیگران ممکن است نیت بدی هم نداشته باشند و صرفا از سر ناآگاهی حرف‌های نادرست بزنند و راهنمایی‌های غلط بکنند.

 

تیر

از امروز به خودت قول بده حداقل نیم ساعت در روز را به ورزش اختصاص بدهی وگرنه سلامتی‌ات به خطر خواهد افتاد. پیاده‌روی برایت بسیار مناسب است چون هم به سلامت جسم‌ات کمک می‌کند و هم به سلامت روح و روان‌ات. اطمینان داشته باش بی‌تحرکی نتیجه جز خطر سلامتی نخواهد داشت.

 

مرداد

بی‌دلیل وقت خودت را صرف پیامک بازی با این و آن و فرستادن پیام در گروه‌های مختلف شبکه‌های اجتماعی نکن. این کار هیچ حاصلی برای تو ندارد. به جای این کار سعی کن دانش و مهارتت را در شغلی که داری بالا ببری تا در آینده بتوانی پیشرفت کنی و زندگی‌ات را ارتقاء بدهی.

 

شهریور

بازی فقط برای بچه‌ها نیست. بد نیست هر از گاهی کمی بازی کنی. نوع بازی به علاقه خود بستگی دارد اما این کار باعث می‌شود کمی ذهن‌ات از مشکلات خالی شود و راحت‌تر بتوانی تصمیم بگیری. این طوری خیلی از بداخلاقی‌هایت را هم کنار خواهی گذاشت و رابطه‌ات با دیگران بهتر می‌شود.

 

مهر

باید مهارت‌های خودت را در ارتباطات جمعی بیشتر کنی. باید بتوانی کاری کنی که دیگران نسبت به تو احساس خوشایندتری داشته باشند و راحت‌تر به تو اعتماد کنند. دراین صورت می‌توانی روابط سازنده‌ای ایجاد کنی. برای این کار از ظاهر خودت شروع کن و سعی کن کمی به رخت و لباس‌ات برسی. لبخند را هم هرگز فراموش نکن.

 

آبان

بعضی از روابط و دوستی‌هایی که داری اصلا به نفع‌ات نیست اما چنان غرق در این رابطه‌ای که متوجه نیستی چه ضرری به تو می‌رساند. وقت آن رسیده است که لیستی از دوستان‌ات تهیه کنی و خیلی منطقی و بدون احساس درباره‌شان تصمیم بگیری. چند نفری رااز این لیست خط بزن و سعی کن فقط آنهایی را نگه داری که در صداقت‌شان شکی نداری و از طرفی می‌توانند به دانش و  مهارت تو کمک کنند.

 

آذر

هر کسی را به حریم خصوصی‌ات راه نده و اسرار زندگی‌ات را برای همه تعریف نکن. خیلی از آنهایی که امروز در شکل و شمایل دوست ظاهر شده‌اند فردا به هر دلیلی ممکن است دشمن تو بشنود و آن وقت از رازهایی که تو داری استفاده بد بکنند و به تو ضربه بزنند. در ضمن مراقب عکس‌ها و فیلم‌های خصوصی و خانوادگی‌ات هم باش.

 

دی

از محیط کارت دلزده شده‌ای و احساس می‌کنی در حق‌ات اجحاف می‌شود. فکر می‌کنی جایی که کار می‌کنی خیلی نابسامان است و مشکلات زیادی دارد. از دست رییس‌ات دلخور هستی و فکر می‌کنی استحقاق این سمت را ندارد. اصلا بیا فرض کنیم همه اینها درست باشد اما به هر حال واقعیت این است که تو به این شغل نیاز داری پس سعی کن تمام تمرکزت روی کارت باشد و دیگر حواشی نشوی که اصلا به صلاح‌ات نیست.

 

بهمن

از حالا باید به فکر روزهای سختی و مریضی باشی. پس در خرج کردن‌ات بیشتر دقت کن. مخصوصا این‌که داریم به عید نزدیک می‌شویم و ممکن است وسوسه خرید کالاهای غیرضروری به جان‌ات بیفتد. پس قبل از خرید هر چیز اول به این فکر کن که آیا واقعا به آن کالا نیاز داری یا نه؟

 

فال تولد

امسال در زندگی تو تحولات بزرگی رخ خواهد داد البته این بستگی به خودت هم دارد. تو در موقعیت‌های تازه قرار می‌گیری و بستگی به خودت دارد که از کدام موقعیت‌ها و به چه نحوی استفاده کنی. اگر حواس‌ات جمع باشد و انتخاب‌های درستی داشته باشی این تصمیم‌گیری‌ها می‌تواند تا پایان عمر به تو کمک کند ولی اگر غافل باشی و نتوانی از فرصت‌ها استفاده کنی شاید دیگر شانس سراغ‌ات نیاید.

 

اسفند

احساس خستگی و کلافگی که داری به خاطر طرز فکر و نوع رفتار خودت است. مرتب غرق در افکار منفی می‌شوی و قدر چیزهایی را که داری نمی‌دانی. مثبت‌اندیشی کار ساده‌ای نیست اما باید آن را یاد بگیری وگرنه وضع روز به روز برایت بدتر می‌شود و درگیر افسردگی خواهی شد.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.