2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
فال روزانه چهارشنبه 17 بهمن + فال تولد

فال روزانه چهارشنبه 17 بهمن + فال تولد

مطالب فال روزانه و فال تولد صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

به نظر می‌رسد یک بیماری در پیش داشته باشید از همین حالا خود را آماده کنید. مهم‌ترین کار این است که به تغذیه‌تان برسید. از انواع میوه‌ها به ویژه مرکبات غافل نشوید و غذاهای چرب را فعلا کنار بگذارید. علاوه بر این خودتان را برای مواجهه با مهمان ناخوانده آماده کنید. این مهمان ممکن است حضوری نباشد بلکه با شما تماس بگیرد و خواسته‌ای را مطرح کند. حواس‌تان باشد شما موظف به انجام خواسته او نیستید. پس صلاح کار خودتان را بیش از هر چیز دیگری در نظر بگیرید.

 

اردیبهشت

مناسبتي پيش مي‌آيد كه طي آن با دوستان جديدي آشنا مي‌شوي. ارتباط با يك فرد جديد پاگذاشتن به يك دنياي تازه و ناشناخته است. همچنین پولي دريافت مي‌كني كه بايد از ولخرجي آن جدا پرهيز كرد. اين پول مي‌تواند سرمايه‌اي براي آينده تو باشد به شرط آنكه آينده‌نگر باشي و هدفي متعالي در ذهن داشته باشي.

 

خرداد

اگر به ذهنتان رسیده که یک پروژه جدید را شروع کنید، ولی عاقلانه تر این است که روی چیزهایی که قبلا بوده سرمایه گذاری کنید. امروز باید با خواسته‌های درونی تان بجنگید، پس درباره وسوسه خریدن چیزهایی که بی اختیار و از روی هوس است هوشیار باشید و آن را به فردا موکول کنید.

 

تیر

امروز همه چیز به طرز نگاه شما برمی‌گردد، ولی ظاهراً قدری کوتاه‌بین هستید. خیلی از چیز‌ها را طوری می‌بینید که دلتان می‌خواهد ببینید، ولی وقت آن است که افق دیدتان را گسترش دهید. موانعی که خودتان بر خودتان تحمیل کرده‌اید را کنار بزنید و دوستانتان را هم به این کار تشویق کنید. برای وقت‌گذرانی به جایی تازه برو، یا با کسی متفاوت صحبت کند. به خودت یادآوری کن که دنیا پر از آدم‌هایی است که تمام سعی‌شان را برای خوشحال بودن می‌کنند.

 

مرداد

مرتب نگران این هستی که اگر کاری را انجام بدهی دیگران درباره تو چه فکر می‌کنند. باور کن قضاوت دیگران آنقدرها هم مهم نیست و آدم نباید به خاطر بقیه زندگی کند. کاری را که صلاح می‌دانی و دوست داری انجام بده و از حرف‌های این و آن نترس چون مردم عیب‌جو در هر صورت چیزی برای ایراد گرفتن پیدا می‌کنند.

 

شهریور

امروز به راحتی می توانید مسیر خود را برای رقم زدن آینده ای درخشان پیدا کنید. سعی کنید که دوستان قدیمیتان را پیدا کنید و روابطتان را دوباره از سر بگیرید. زیرا مشابه چنین دوستی هایی دیگر تکرار نخواهد شد. پس قدر آنها را بیشتر بدانید. برای فردی که از نظر احساسی به شما نزدیک است ، سنگ تمام بگذارید و برایش بهترین کارها را انجام دهید، تا بداند که دوستش دارید و برایتان مهم است.

 

مهر

امروز با قرار گرفتن برخی مشکلات در سر راه برنامه هایی که برای روزتان داشته اید، با تنش ها و چالش هایی مواجه خواهد شد. به یاد داشته باشید که امروزه همه کارها به سرعت پیش می روند. با این وضعیت، کوچکترین کارها می توانند اثرات بسیار بزرگی بر زندگی شما و اطرافیانتان داشته باشند و حتی روند زندگیتان را تغییر دهند. سعی نکنید به هر شیوه ای به دنبال جبران خطاها و اشتباهاتتان باشید. بعضی اشتباهات جبران ناپذیر هستند. مسئولیت اشتباهات خود را بپذیرید. فرصت های بسیار زیادی برای شما وجود دارند. کل دنیا برای شما جایگاه جست و جو و کشف چیزهای جدید است، پس خودتان را محدود به یک مکان نکنید.

 

آبان

آنقدر نگران آینده هستید که امروزتان در حال از دست رفتن است. درست است که همه باید دوراندیشی کنند اما نه این‌که به خاطر وقایعی که هنوز رخ نداده دچار اضطراب و پریشانی شوند. اگر نمی‌توانید ذهن خودتان را از این دغدغه‌ها خالی کنید حتما نزد یک مشاور بروید وگرنه اوضاع بدتر خواهد شد.

 

آذر

امروز وجود شما سرشار از نشاط و سرزندگی شده است و حس بسیار خوبی نسبت به خودتان دارید. کمتر از همیشه از آشنایی با افراد جدید می ترسید و شک و تردیدتان نسبت به همه چیز خیلی کمتر از همیشه است، حتی نسبت به خودتان و توانایی هایتان! از این فرصت استفاده کرده و به این که چه می خواهید و چه کار باید بکنید تا حالتان همیشه همین قدر خوب باشد فکر کنید.

 

دی

امروز شما این شجاعت را دارید که کارهایی را انجام دهید که دیگران حتی حاضر به امتحان کردن آنها هم نیستند. اگر احتیاط کافی به خرج دهید نه تنها هیچ مشکلی برایتان پیش نخواهد آمد، بلکه نتایج بسیار خوبی نیز به دست خواهید آورد و دیگران را شگفت زده خواهید کرد.

 

بهمن

غم و غصه برای همه هست و در هر دورانی از زندگی ممکن است پیش بیاید اما مهم این است که بدانید این غم‌ها همیشگی نیست و چنین روزهایی هم سپری خواهد شد. پس کمی روحیه‌تان را بالا ببرید و سعی کنید روی مشکلاتی که دارید خیلی منطقی تمرکز و درباره آنها فکر کنید. اطمینان داشته باشید راه چاره وجود دارد اما آنقدر آشفته هستید که متوجه آن نمی‌شوید.

 

فال تولد:

ضمن تبریک به متولدین 17 بهمن به نظر می‌رسد در سالی که پیش رو دارید فعالیت های اجتماعی شما بسیار مورد توجه قرار می گیرد. باید با اعضای خانواده مهربان باشید. اعتماد به نفس خودتان را افزایش دهید، تا بتوانید کارها را به نحو احسنت انجام دهید. احتمالا امسال ماجرا های عاشقانه ای برای شما رخ می دهد. در امور کاری پیشرفت بزرگی برایتان حاصل می شود.در زمینه مالی و مادی شگفتی های بی نظیری در انتظار شماست،اما اگر به اندازه کافی مراقب نباشید و بدون برنامه ریزی خرج کنید، ممکن است دچار بحران مالی شوید.

 

اسفند

امروز در برخورد با دیگران کمی محتاط باشید. همه حرف‌هایی که دیگران به شما می‌زنند صحت ندارد. خیلی‌ها با اهداف مختلف دروغ می‌گویند تا شما را فریب بدهند. پس بی‌دلیل به وعده‌های دیگران دل خوش نکنید و تلاش‌تان این باشد که زندگی‌تان را با تکیه به توانایی‌های خودتان پیش ببرید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.