2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
فال روزانه جمعه12 بهمن

فال روزانه جمعه12 بهمن

مطالبی که تحت عنوان فال روزانه منتشر می‌شود، صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

احساس می‌كنی هر چه تلاش می‌كنی و زحمت می‌كشی نمی‌توانی از نظر اقتصادی بالا بروی. این نارضایتی می‌تواند زاییده شرایط بیرونی یا درونی باشد. اگر سطح توقعات خود را كم كنی خواهی دید كه وضعیت خوبی داری.

 

اردیبهشت

امروز مجبور می شوید قولی به شخصی دهید اما یادتان باشد که قبل از هر چیز خوب فکر کنید تا در آینده پشیمانی به سراغتان نیاید. در رابطه عاطفی، شاید باورتان نشود اما حتی تفاوت های شما و شریک زندگی تان می تواند بر پیشرفت و بهبود رابطه تاثیر گذار باشد. قدمی برداشته اید اما خیلی به آن اعتمادی ندارید. شاید در قدم های اول به آنچه می خواهید نرسید اما در نهایت هر دو خوشنود و راضی خواهید بود.

 

خرداد

در معاشرت‌های خود بیشتر دقت کنید. شاید بعضی از آنهایی که فکر می‌کنید دوست صمیمی شما هستند واقعا دوست خوبی نباشند و در روزهای سختی به شما پشت کنند. پس قبل از این‌که تمام اسرار زندگی‌تان را به آنها بگویید کمی تامل کنید. به هر حال احتمال دارد هر دوست امروزی به دشمن فردا تبدیل شود.

 

تیر

مدت‌ها است که می‌خواهید وسیله‌ای را بخرید. این وسیله اخیرا گران‌تر هم شده و حساب و کتاب شما را به هم ریخته است. کمی صبر کنید. آن وسیله چندان برای شما ضروری نیست شاید در روزهای آینده کار ضروری‌تری برایتان پیش بیاید و نیاز باشد پول‌تان را در آنجا هزینه کنید.

 

مرداد

شما فرد خوشحالی هستید و می توانید در اوج عصبانیت خودتان را کنترل کنید. پس افکار بد و منفی را برای خودتان نگه دارید و یا آنها را بطور کلی از زندگی تان حذف کنید که این دو ویژگی در کنار یکدیگر می توانند راه حلی مجزا برای موفقیت شما شوند. در صورت لزوم از دوستان نزدیک خود درخواست کمک کنید تا آنها به شما کمک کنند. بی شک شما در جامعه خودتان خواهید درخشید.

 

شهریور

حواس‌تان به وقت‌هایی که از کوره درمی‌روید باشد. نباید در آن مواقع حرفی بزنید یا کاری بکنید که بعدا پشیمان شوید و نتوانید آن را جبران کنید. بهترین کار برای مواقع عصبانیت این است که از جایی که هستید بیرون بروید و کمی قدم بزنید. یادتان باشد اگر بخواهید خیلی راحت می‌توانید بر خودتان مسلط شوید.

 

مهر

امروز بهترین زمان برای انجام پروژه های عقب افتاده و نیمه تمام است.به سادگی خودتان را با شرایط پیش آمده وفق دهید و سرانجام نیکی برای خود رقم بزنید.  که در زمینه شغلی موفقیت های بی کرانی در انتظارتان است، کافیست که کمی پشتکارتان را بیشتر کنید. بیشتر بخندید و از احساساتی شدن های بی مورد بپرهیزید که گاهی ممکن است به ضررتان تمام شود.

 

آبان

امروز که انرژی زیادی را در خود احساس می کنید، زمان خوبی برای شرکت در فعالیت های اجتماعی است. فرقی نمی کنید که کلاس های هنری باشد یا باشگاه ورزشی، با این کار نه تنها شما به دیگران انرژی می دهید بلکه اطلاعات مفید زیادی را نیز از آنها دریافت خواهید کرد. به زودی به یک سفر کاری می روید که تغییرات زیادی را در زندگی تان ایجاد خواهد کرد و تاثیرات اش تا مدت ها در زندگی تان خواهند ماند. کارهای عقب مانده امروزتان را به فردا نیاندازید زیرا فردا بیش از امروز سرتان شلوغ خواهد بود.

 

آذر

رابطه‌تان با یکی از نزدیکان‌تان شکر آب است. خیلی به موضوع دعوا فکر کرده‌اید اما هنوز نتوانسته‌اید او را ببخشید. کمی بیشتر فکر کنید. قطعا شما هم در این اختلاف بی‌تقصیر نیستید. بهتر است کینه و دشمنی را کنار بگذارید و با آن فرد خیلی رک و روراست حرف بزنید و مشکل‌تان را حل کنید وگرنه این اختلافات هر روز عمیق‌تر می‌شود.

 

دی

خیلی احساس خستگی می‌کنید. کار زیاد، گرفتاری مالی، اختلافات جزیی که در محل کار خود دارید همه و همه اعصاب‌تان را حسابی به هم ریخته است. امروز تمام این مشکلات را فراموش کنید. همراه خانواده از خانه بیرون بزنید و کمی به گردش و تفریح بپردازید. اجازه بدهید ذهن‌تان کمی استراحت کند. به هر حال باید برای شنبه پرانرژی باشید.

 

بهمن

امروز هیچ کس تحمل رفتارهای خودخواهانه شما را ندارد! به نفعتان است طوری رفتار نکنید که انگار متوجه آسیبی که به احساسات دیگران وارد کرده اید نیستید. اطرافیان شما امروز خیلی حساس تر از همیشه به نظر می رسند و شما موظف هستید به این حساسیت آنها احترام بگذارید و سعی نکنید خواسته های خودتان را به آنها تحمیل کنید.

 

اسفند

با تمیز کردن و مرتب کردن خانه شما احساس بهتری پیدا کنید. سعی کنید چیزی که استفاده ای از آن نمی کنید را شناسایی کنید تا بتوانید از شر آن خلاص شوید. امروز انرژی برای اجتماع خانوادگی و سرگرمی با دوستان خوبتان عالی است. زندگی عاطفی شما فعال و خوب خواهد بود. جایگاه اجتماعی شما محبوب است، به خصوص اگر کار هنری یا تجاری انجام دهید.

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.