2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
فال روزانه پنج‌شنبه11 بهمن

فال روزانه پنج‌شنبه11 بهمن

مطالبی که تحت عنوان فال روزانه منتشر می‌شود، صرفا جنبه سرگرمی دارد.

دوات آنلاین-

فروردین

این روزها خیلی از بدن تان کار می‌کشید. اما امروز زمان خوبی برای ایستادن و تمرکز کردن است. برای بدن‌تان احترام قائل شوید و با او آنطور که شایسته آن است برخورد کنید. شما از وضعیت کنونی خود رضایت کامل را ندارید. اگر می خواهید دیگران را تحت تاثیر قرار دهید، به جای ظاهر، درون خود را خواستنی و جذاب تر کنید. به زودی تغییراتی در روابط شما به وجود می آید که از هر نظر پیشرفت را در زندگی تان احساس خواهید کرد.

 

اردیبهشت

ممکن است به دلیل برنامه کاری فشرده ای که دارید کمی استرس داشته باشید. با این حال، نباید این ناراحتی‌تان را به رئیس‌تان نشان دهید. اعتماد به نفس داشته باشید و اجازه ندهید که درون خودتان بروید. می توانید با مدیریتی که دارید تمام کارهای تان را با موفقیت به اتمام برسانید.

 

خرداد

با دوستان صمیمی خود تماس بگیرید و بگذارید آنها از خودشان بگویند. این كار شما را آرام خواهد كرد. سعی كنید گوش خوبی برای شنیدن باشید. به عادت های خصوصی خود توجه كنید. شما می دانید كه به چه كارهایی عادت دارید كه به زیان شما می باشد. آنها را فراموش كنید.

 

تیر

اگر قرار است امروز قراردادی ببندید و به ویژه اگر این قرارداد به خانه و املاک مربوط می شود سعی کنید دقت و احتیاط بیشتری به خرج بدهید و متن قرارداد را به دقت مورد مطالعه قرار دهید. شاید درک همه کلمات و اصطلاحات پیچیده موجود در متن این قرارداد برایتان دشوار باشد. سعی کنید سؤال هایتان را از یک نفر که اطلاعات کافی در این مورد دارد بپرسید تا ندانسته مرتکب اشتباهی نشوید. با وجود این که امروز ممکن است مدام مورد تحسین و تشویق دیگران باشید بهتر است خودتان را گول نزنید و فکر نکنید که همه دوست و هواخواه شما هستند، خیلی ها فقط به خاطر اهداف و خواسته های خود ظاهری دوستانه به خود می گیرند.

 

مرداد

امروز با خواندن کتب و مجلات مختلف، تماشای تلویزیون و یا گردش در اینترنت اطلاعات جالب و جدیدی به دست خواهید آورد که شما را به مطالعه در یک زمینه جدید و متفاوت تشویق خواهند کرد. شاید حتی به این فکر بیفتید که در این زمینه به تحصیلات دانشگاهی بپردازید. در هر صورت افکار و احساسات درونی‌تان در این مورد کمک قابل توجهی به شما خواهند کرد و نباید نسبت به آنها بی تفاوت باشید.

 

شهریور

شما امروز مشتاق هستید كار كاملا خارق العاده ای انجام دهید، اما زیاد هم مایل نیستید كه از زمینه اصلی كه تا به حال در آن كار می كردید غافل شوید. شما تا به حال از كارهای ناتمام‌تان عقب نگه داشته شده بودید و قادر نبودید كه وظایف خود را كامل كنید. اجازه ندهید كه سرخوردگی بر شما غلبه كند. عصبانی شدن چاره كار شما نیست و  شما یا هیچ كس دیگری را خوشحال تر نمی كند.

 

مهر

شما به طور طبیعی كنجكاو هستید، اما این حس كنجكاوی شما تبدیل به فكری دائم درباره مسافرت‌های خارجی،‌ جستجو و افكار بزرگ شده است. این موضوعات می‌تواند به شما كمك كند كه از این افكار نگران كننده‌ای كه الان درگیر آن هستید خلاص شوید. هنوز اما فرار كردن از وظایف و مسئولیت‌هایی كه در خانه دارید به آن آسانی كه فكر می‌كنید امكان پذیر نیست. ظاهرا، برنامه ریزی برای اهداف طولانی مدت راه حل بسیار آسان‌تر از این است كه تلاش كنید كاری را حتما همین امروز تمام كنید.

 

آبان

به فکر تغییری در زندگی تان هستید. اگر به تلاش خود مانند گذشته ادامه دهید و همچنان خوش بین و مثبت اندیش باشید، موفقیت شما نیز ادامه خواهد داشت. رابطه شما با اطرافیان، به خصوص شریک زندگی تان، به خوبی پیش می رود و جای هیچ نگرانی وجود ندارد به شرط آن که در مورد کلامی که به زبان می آورید، به خوبی بیاندیشید و آنها را عاقلانه انتخاب کنید. فرصتی برایتان فراهم می شود که اگر در ابتدا احتیاط کافی را به خرج دهید، آینده خوبی در انتظارتان خواهد بود.

 

آذر

شما یک مبارز ناتوان نیستید، همیشه به چالش برمی گردید. اماده هستید که از ایده های خود به هر نحوی دفاع کنید. گرچه که از محبوبیت خاصی میان دیگران برخوردار هستید، بهتر است که از این انرژی برای اتمام کارهای تان استفاده کنید. دیگران به شما کمک خواهند کرد تا دستاوردهای زیادی را به دست آورید.

 

دی

سلامتی‌تان را فراموش نکنید. مدتی است در تغذیه خود دقت لازم را ندارید اما سلامتی تنها موضوعی نیست که آن را نادیده گرفته‌اید. مدت طولانی است که با چند نفر از دوستان قدیمی خود هیچ تماسی نگرفته‌اید و از حال و کار آنها بی‌خبر هستید. حتما به آنها زنگ بزنید. شاید آنها ایده ای داشته باشند که بتواند به پیشرفت شما کمک کند.

 

بهمن

تصمیم‌های عجولانه تا به حال چند بار به شما ضربه زده است. پس قبل از این‌که برنامه ای را که در ذهن دارید پیاده کنید یک بار دیگر به آن خوب فکر کنیو تمام جوانبش را بسنجید. بد نیست موضوع را با چند کارشناس هم در میان بگذارید اما از مشورت با کسانی که احتمالا رقیبت‌تان خواهند شد و همچنین دوستانی که در این زمینه خاص تخصص ندارند دوری کنید.

 

اسفند

کمی آرام باشید. این روزها خیلی پرمشغله بوده‌اید و همین هم باعث شده به خود و عزیزان‌تان زیاد توجه نکنید. بدانید خانواده بزرگ‌ترین گنج شما است. شاید آنها کمی از گرفتاری‌های بیش از حد شما دلخور باشند. امروز و فردا کمی بیشتر برای آنها وقت بگذارید و سعی کنید با هم به گردش و تفریح بروید.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.