2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
معرفی کامل فیلم پارادایس ساخته علی عطشان

معرفی کامل فیلم پارادایس ساخته علی عطشان

پارادایس یکی از فیلم‌های توقیفی بود که با رایزنی‌ها و برخی اصلاحات سرانجام به سینماها راه یافت.

دوات آنلاین-پارادیس یکی از فیلم‌های کمدی است که ارزش یک بار دیدن را دارد. برای این‌که با این فیلم آشنا شوید مطلب زیر را بخوانید:

 

خلاصه داستان

جواد عزتی، طلبه‌ای جوان و دوستش در اینستاگرام با دختری آلمانی آشنا می‌شوند و برای دیدن او راهی آلمان می‌شوند. رئیس حوزه علمیه آنها که حاج آقا فراستی نام دارد، راه سفر را برآن‌ها می‌بندد. طلبه‌های جوان با اغفال حاج آقا فراستی، ویزایی هم برای او می‌گیرند و او را با خود به آلمان می‌برند.

بازیگران

جواد عزتی، مهران رجبی، محمدعلی نجفیان، سامان صفاری و بیتا عطشانی از ایران و الیویا بورکات، ماتیاس متس، کلاتسیدا روبرت و کاترین فولوس از کشور آلمان بازیگران این فیلم هستند.

حواشی

پارادایس یکی از فیلم‌های توقیفی بود که با رایزنی‌ها و برخی اصلاحات سرانجام به سینماها راه یافت.

 

حبیب اسماعیلی (تهیه‌کننده و پخش‌کننده سینما) با اشاره به اکران فیلم پارادایس گفته است: فیلم سینمایی پارادایس بعد از چهار سال توقیف اکران می‌شود. پارادایس با رعایت تمامی موازرین حقوقی و عرفی ساخته شد و در طی این مدت متاسفانه به دلیل برخی سوءتفاهمات فرصت اکران پیدا نکرده بود. نباید برای اکران فیلم‌ها حساسیت‌های بی‌مورد ایجاد شود و می‌توان با گفتگو و مشورت و مذاکره بسیاری از سوءتفاهم‌ها را حل کرد هماهنگونه که ما درباره فیلم پارادایس با انجام برخی اصلاحات جزئی، مواردی که موجب سوءتفاهم شده بودند را رفع کردیم و فیلم به اکران رسید.

 

کارگردان

علی عطشان نویسنده، تهیه کننده و کارگردان این فیلم کمدی است. دموکراسی تو روز روشن و تلفن همراه رییس جمهور از جمله فیلم‌های دیگر علی عطشان است.

 

علی عطشانی در خصوص پارادیس گفت: پارادایس در واقع روایت زندگی دو طلبه ای است که یکی از آن ها از طریق فیسبوک با دختری آشنا می شود و با دعوت او به کنفرانسی در اروپا می رود. این فیلم در نقد مذهب های دروغین همچون داعش و وهابیت است که به اسلام ناب محمدی ضربه می زنند. به دلیل حساسیت موضوع  پارادایس، افرادی که در راس امور سیاسی و فرهنگی هستند به تماشای فیلم نشستند و نظرات مثبت و موافقی نسبت به آن داشتند زیرا این فیلم هم سو با سیاست های نظام و در تبلیغ تشیع است.

 

وی  تصریح  کرد: 70 در صد از این فیلم در آلمان و اسپانیا فیلم برداری شده و جالب است که بگویم در یکی از سکانس ها حدود 70 نفر از هنروران خارجی حضور داشتند و هنگام بیان دیالوگ های مذهبی بازیگران، حتی آن ها نیز تحت تاثیر قرار گرفتند و در فکر فرو رفتند. به اعتقاد من «پارادایس» یک فيلم دينی است و با نگاهی طنازانه به برتری مسلمان ها در اروپا اشاره می‌کند. اين فيلم نگاهی كاملا مثبت به تشيع و اسلام و استقبال جوانان اروپا از اسلام دارد و همچنين در نقد و رد مذاهب جعلی مانند وهابيت و داعش است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
ایمان 1398/07/04
فیلمش عالی بود

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.