2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
آزادی مادری که فرزند شیرخواره اش را کشته بود

آزادی مادری که فرزند شیرخواره اش را کشته بود

زن جوانی که دختر شیرخواره‌اش را کشته بود پس از جلب رضایت همسرسابقش صبح دیروز با حکم قضات دادگاه به 13ماه حبس محکوم شد اما باتوجه به مدتی که در زندان به سر برده آزاد شد.

دوات آنلاین-زن جوانی که دختر شیرخواره‌اش را کشته بود پس از جلب رضایت همسرسابقش صبح دیروز با حکم قضات دادگاه به 13ماه حبس محکوم شد اما  باتوجه به مدتی که در زندان به سر برده آزاد شد.

 

این جنایت 7سال پیش در یاخچی آباد تهران رخ داد. این زن هنگام محاکمه در شعبه دهم دادگاه کیفری استان تهران در شرح ماجرا به قضات دادگاه گفت: صدای گریه پارمیدا امانم را بریده بود، اما نه شیری برای سیر کردنش داشتم ونه پولی برای این‌که شیرخشک بخرم. داروخانه محل هم دیگر شیر خشک قسطی به من نمی‌داد.

 

به ناچار مجبور شدم دخترکم را به بهزیستی بسپارم، اما اورا قبول نکردند وگفتند فرزندت پدرو مادر دارد.همه این فشار‌ها باعث شد تا دخترم را خفه‌ کنم برایم سخت بود، اما بالاخره با روسری پارمیدا را خفه کردم بعد با خوردن قرص‌های ترامادول خواستم به زندگی‌ام پایان دهم، اما حالا زنده مانده ام.این زن پس از اقدام به خودکشی به بیمارستان منتقل شده بود که در نخستین مرحله رسیدگی به این پرونده شوهر این زن اعلام گذشت کرد و زن جوان که مهنوش نام دارد به خاطر اختلالات خلقی تحت درمان قرار گرفت و در حالی که با قرار وثیقه آزاد بود از همسرش جدا شده و پس از چند ماه با مرد دیگری ازدواج کرد.

 

با گذشت هفت سال از وقوع قتل دختر کوچولو صبح دیروز این زن جوان برای محاکمه از نظر جنبه عمومی جرمی که مرتکب شده در شعبه ۱۰ دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی قربانزاده و با حضور یک مستشار تحت محاکمه قرار گرفت و به 13ماه حبس محکوم شد که با احتساب مدتی که در زندان بوده است قضات دادگاه حکم آزادی او صادر کردند.

 

منبع: ایران

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.