2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
تعرض‌به‌دختر17ساله‌توسط‌عاشق قلابی

تعرض‌به‌دختر17ساله‌توسط‌عاشق قلابی

دختر نوجوانی که از سوی پسر مورد علاقه‌اش مورد تعرض قرار گرفته است با مراجعه به مرکز مشاوره پلیس استان خراسان شمالی درخواست کمک کرد و داستان زندگی‌اش را این‌گونه شرح داد:

دوات آنلاین-دختر نوجوانی که از سوی پسر مورد علاقه‌اش مورد تعرض قرار گرفته است با مراجعه به مرکز مشاوره پلیس استان خراسان شمالی درخواست کمک کرد و داستان زندگی‌اش را این‌گونه شرح داد:

 

تازه 17 ساله شده بودم و در مقطع سوم دبیرستان تحصیل می کردم که با یکی از دانش آموزان مدرسه مان دوست شدم. به نظرم دختر خوبی می آمد، به من محبت می کرد و علاقه داشت. مدتی از دوستی مان گذشت تا این که متوجه شدم او با پسری رابطه دارد و در راه مدرسه و بیرون همدیگر را می بینند. دایم در گوش من می گفت: چرا با پسری دوست نمی شوی؟ در این زمان هر دختری باید دوستی برای خود داشته باشد و ... آن قدر این حرف ها را در گوش من زمزمه کرد تا خام شدم و با دوست دوستش رابطه برقرار کردم و هر زمانی که می توانستم از طریق تلفن با او صحبت می کردم یا در راه مدرسه همدیگر را ملاقات می کردیم. علاقه زیادی به وی پیدا کردم و تمام آینده و آرزوهایم را در وجود او می دیدم.

 

 مدتی از این رابطه گذشت، همکلاسی ام مرا به منزل شان دعوت کرد و من قبول کردم اما وقتی به منزل شان رسیدم آن دو پسری که ما با آن ها ارتباط داشتیم نیز حضور داشتند. من فقط به ارتباط تلفنی و دیدار خیابانی تا هنگام ازدواج فکر می کردم اما یک باره در عمل انجام شده قرار گرفتم. افسوس و پشیمانی تمام وجودم را احاطه کرده بود. پسری که با او دوست بودم خواستار رابطه شد اما وقتی من مقاومت کردم به زور به من تعرض کرد و موقع خروج از منزل شان تهدیدم کرد که اگر به کسی بگویم آبرویم را خواهد برد و برایم مشکل ایجاد می کند. اوایل شب به منزل مان رسیدم و جرئت بازگو کردن این مسئله را با کسی نداشتم، 3 هفته با استرس گذشت حتی از سایه خودم هم می ترسیدم، تصمیم گرفتم به یکی از مراکز مشاوره مراجعه کنم و از مشاور کمک بخواهم.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.