2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
معرفی کامل سریال گشت پلیس

معرفی کامل سریال گشت پلیس

داستان این سریال درباره سه پلیسی است که گروهی را تشکیل داده اند و ماموریت هایی برایشان تعريف شده است. شرح وظایف شان از پلیس ۱۱۰ بیشتر و از پلیس آگاهی کمتر است.

دوات آنلاین-مهرداد خوشبخت از آن دست کارگردانان است که خودش را به گونه خاصی محدود نکرده و در کارهایش تنوع موضوعات دیده می شود.

 

او هم کارهای ملودرام مثل تله فیلم وقت اضافه ساخته و هم در ژانر کمدی سریال غیرعلنی را در کارنامه دارد. در حوزه گنجینه های ارزشمند کشوری هم مجموعه شهر دقیانوس را کارگردانی کرده است.

 

البته او فقط در حوزه تلویزیون فعالیت نداشته و در سینما هم دستی بر آتش دارد و در ژانرهای متفاوت فیلم های صدای پای من و عقاب صحرا را ساخته است.

 

او با سریال گشت پلیس، میزبان مخاطبان شبکه سه است و قرار است برای آنها تصویر تازه ای از پلیس را ارائه کند به گفته این کارگردان، نقش های محوری این سریال سه پلیس هستند که شخصیت آنها حتما برای مخاطبان متفاوت خواهد بود، حتي بر این اساس هم بازیگران این شخصیت انتخاب شده اند.

 

سرگرد رامین (فرهاد قائمیان) باهوش و با تجربه است و نقش پدر را بالای سر تیم دارد. گاف های نیروهایش را می گیرد و فرصت اشتباه به آنها می دهد سروان رضا (امیررضا دلاوری) با تجربه است، اما عموما به استفاده از اسلحه اعتقادی ندارد و بیشتر به لحاظ فیزیکی درگیر می شود. سروان سیاوش (برزو ارجمند) هم يك سال قبل از آن که پلیس شود، کارآگاه خصوصی بود و اهالی محل کارهای تحقیقاتی شان را به او می سپردند. تا این که پلیس در اثر ماجرایی او را دستگیر می کند، اما بعد سرهنگ بالادست گروه  تصمیم می گیرد به او پیشنهاد افسري بدهد، به همین دلیل بعد از گذراندن دوره به گروه ملحق می شود.

 

داستان این سریال درباره سه پلیسی است که گروهی را تشکیل داده اند و ماموریت هایی برایشان تعريف شده است. شرح وظایف شان از پلیس ۱۱۰ بیشتر و از پلیس آگاهی کمتر است. این پیشنهادی بوده که از طرف ناجی هنر به مسؤولان نیروی انتظامی داده می شود، و ماکت آن در این سریال اجرا شده تا بعد در شرایط واقعی برای مردم اعمال شود البته پلیس های سریال گشت پلیس قرار نیست سوپرمن باشند و مخاطبان هم شاهد کارهای عجیب و غریب آنها باشند، آنها هم مثل بقیه آدم ها هستند حتي گاهي خشونت هم در بازجویی دارند که سرهنگ بالای دستشان به آنها تذکر می دهد.

 

در این سریال سعی شده دیالوگ های متداول اثر گذاشته شود. از سوی دیگر ساخت کارهای پلیسی سخت است، اما خوشبخت تلاش داشته این سختی را به جان بخرد تا با این مینی سریال بتواند مخاطبان را سرگرم کند. این کارگردان قبل از اینکه کار را جلوی دوربین ببرد فیلمنامه را روتوش کرده و در دورخوانی ها با همراهی بازیگران هر بخش از قصه لازم به تغییرات بوده، بعد از صحبت با نویسنده انجام شده است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.