2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
آشپزی/ طرز تهیه اسنک مرغ ؛ غذایی سریع و خاص

آشپزی/ طرز تهیه اسنک مرغ ؛ غذایی سریع و خاص

اسنک مرغ سالم و مقوی است و می‌توانید به عنوان خوراکی زنگ تفریح برای بچه‌ها در نظر بگیرید ضمن اینکه می‌توانید این اسنک را به چهار قسمت تقسیم کرده و در میز فینگرفود خود قرار دهید.

دوات آنلاین-اسنک مرغ به عنوان یک میان وعده یا پیش غذا استفاده می‌شود و می‌توانید یک خوراکی لذیذ برای بچه‌ها باشد. اسنک مرغ سالم و مقوی است و به عنوان خوراکی زنگ تفریح برای بچه‌ها می‌توانید در نظر بگیرید ضمن اینکه می‌توانید این اسنک را به چهار قسمت تقسیم کرده و در میز فینگرفود خود قرار دهید.

 

سارا جعفری، متخصص تشریفات درباره نحوه پخت اسنک مرغ و مراسم‌هایی که این غذا مورد استفاده قرار می‌گیرد به دوات آنلاین می‌گوید:

 

اسنک مرغ برای مهمانی ها

اسنک در دسته غذاهای فست فود قرار می‌گیرد. در واقع اسنک یک غذا نیست، پیش‌غذا یا میان وعده‌ است. اگر مهمانی عصرانه دارید، اگر برای یک جشن یا دورهمی می‌خواهید خوراکی بجز وعده اصلی غذایی آماده کنید یا اگر برای فرزندتان خوراکی در مدرسه تهیه می‌کنید اسنک مرغ می‌تواند یک انتخاب خوب باشد.

اسنک مزغ را چطور درست می کنند

پیاز، قارچ، فیله مرغ، فلفل دلمه‌ای رنگی، نان تست، پنیر پیتزا و نمک و فلفل و آویش مواد اصلی تهیه این  اسنک است.

 

بیشتر بخوانید: طرز تهیه هات داگ خانگی با مرغ

 

دستور پخت اسنک مرغ

ابتدا قارچ‌ها و فلفل دلمه‌ای را نگینی و در روغن سرخ کنید. بعد فیله مرغ را به صورت رشته‌ای برش بزنید و در مواد تفت دهید نمک و فلفل و آویشن را هنگام خاموش کردن به آن اضافه کنید.

 

کف ساندویچ ساز را چرب کنید. نان تست را روی آن قرار دهید و بعد ساندویچ ساز را گرم کنید و مقداری از مواد را روی آن قرار دهید و روی آن پنیر پیتزا بریزید.

 

بعد یک نان تست دیگر روی آن قرار دهید. معمولا ساندویچ‌سازها تایمر دارند و زمانی که ساندویچ آماده می‌شود خودشان علامت می‌دهند اما اگر ساندویچ ساز شما چنین امکاناتی ندارد بین 3 تا 5 دقیقه بعد از قرار دادن ساندویچ شما آماده‌ است.

 

می‌توانید با چاقوی مخصوص برش نان و گوشت ساندویچ‌ها را به صورت اریب نصف  و بعد با خلال دندان گوجه گیلاسی و زیتون به آن متصل کنید. ا

 

روی ساندویچها سس خردل و ماینوز بریزید و میل کنید.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها
کیا 1397/10/05
شما مرغشو پیدا کن با قیمت درست ما باهاش هزار و یک مدل غذا درست میکنیم. اینم شده داستان اون موقعی که ملت قدرت خرید نیم کیلو گوشت رو نداشتند (هنوزم ندارن) و تلویزیون تبلیغ کباب پز میکرد.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.