2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
بهترین رنگ برای آشپزخانه از نظر روانشناسی

بهترین رنگ برای آشپزخانه از نظر روانشناسی

رنگ های روشن و شاد، که احتمال زیاد رنگ سال 98 هم جزو همین رنگ ها باشد، عالی ترین رنگ ها برای آشپزخانه هستند.

دوات آنلاین-رنگ های روشن و شاد، که احتمال زیاد رنگ سال 98 هم جزو همین رنگ ها باشد، عالی ترین رنگ ها برای آشپزخانه هستند.

 

متخصصان طراحی دکوراسیون و دکوراتور های حرفه ای درباره ی انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون آشپزخانه های ایرانی می گویند که رنگ های روشن و شاد، که احتمال زیاد رنگ سال 98 هم جزو همین رنگ ها باشد، عالی ترین رنگ ها برای آشپزخانه هستند. رنگ هایی که برای آشپزخانه مناسب هستند را در این بخش به شما معرفی میکنیم تا راحت تر برای رنگ آشپزخانه تان تصمیم بگیرید.

 

دکوراسیون آشپزخانه با رنگ قهوه ای

از نظر روانشناسی رنگ قهوه ای که جزو رنگ های گرم است بسیار برای آشپزخانه مناسب است مخصوصا اگر از متریال چوب در آن استفاده شده باشد. آشپزخانه هایی با متریال چوب فضایی گرم و صمیمی به وجود می آورند که برای آشپزخانه بسیار خوشایند است.

 

دکوراسیون آشپزخانه با رنگ زرد

رنگ زرد جذاب ترین رنگی است که در دکوراسیون آشپزخانه میتوان استفاده کرد البته بهتر است رنگ زرد را با خاکستری ترکیب کنید تا با این ترکیب تیره و روشن در آشپزخانه هارمونی جالبی ایجاد شود.

 

دکوراسیون آشپزخانه با رنگ آبی

استفاده از رنگ آبی در دکوراسیون آشپزخانه های ایرانی به خاطر ایجاد حس مثبت و به دلیل تاثیرات روان شناختی بسیار پرطرفدار است ، رنگ آبی با طیف های تیره و روشنی که دارد می تواند در دکوراسیون قسمت های مختلفی از منزل استفاده شود .شاید شما هم جزو افرادی هستید که فکر میکنید رنگ آبی فقط برای اتاق خواب پسربچه ها مناسب است اما این رنگ می تواند در قسمت های مختلف خانه با رعایت هارمونی با رنگ هایی مانند سفید و با توجه به سبک انتخابی برای دکوراسیون منزل در تمام فضاها نیز خوش بدرخشد و تاثیرات مثبتی بر روحیات افراد و بر سبک دکوراسیون بگذارد.

 

دکوراسیون آشپزخانه با رنگ صورتی

اگر خواهان یک آشپزخانه متفاوت و آرامش بخش هستید باید رنگ صورتی را انتخاب کنید. دکوراسیون آشپزخانه با رنگ صورتی می تواند انتخاب بسیار ایده آلی برای افزایش انرژی و آرامش به آشپزخانه باشد. صورتی ملایم و کمرنگ برای آشپزخانه مناسب تر است و فضایی دوست داشتنی برای آشپزی خواهد ساخت.

 

منبع : بیتوته

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.