2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
فریماه فرجامی: تمایلی برای بازیگری ندارم

فریماه فرجامی: تمایلی برای بازیگری ندارم

واقعیت امر پیشنهادات زیادی برای بازی در فیلم و سریال داشته‌ام اما فعلاً خودم هیچ تمایلی برای بازگشت به عرصه بازیگری ندارم. پیشنهادات همیشه بوده و هست اما هیچکدام از آنها باب میل من نبوده است که بخواهم غیبت چندین ساله خود را از بین ببرم.

دوات آنلاین-فریماه فرجامی مدت‌ها است که کم کار شده و دیگر او در روی پرده سینما نمی‌بینیم. دلیل اصلی این اتفاق این است که خودش دیگر علاقه‌ای به بازیگری ندارد.

 

فریماه فرجامی گفت: واقعیت امر پیشنهادات زیادی برای بازی در فیلم و سریال داشته‌ام اما فعلاً خودم هیچ تمایلی برای بازگشت به عرصه بازیگری ندارم. پیشنهادات همیشه بوده و هست اما هیچکدام از آنها باب میل من نبوده است که بخواهم غیبت چندین ساله خود را از بین ببرم.

 

این بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: خدا را شکر هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ جسمی وضعیت بسیار خوبی را دارم و روز به روز نسبت به گذشته حالم بهتر می‌شود و مشتاقانه مشغول زندگی کردن هستم.

وی درباره پیشنهاداتی که برای بازیگری به وی شده اظهار کرد: واقعیت امر پیشنهادات زیادی برای بازی در فیلم و سریال داشته‌ام اما فعلاً خودم هیچ تمایلی برای بازگشت به عرصه بازیگری ندارم. پیشنهادات همیشه بوده و هست اما هیچکدام از آنها باب میل من نبوده است که بخواهم غیبت چندین ساله خود را از بین ببرم.

 

بازیگر فیلم "سرب" ادامه داد: با توجه به اینکه این روزها از لحاظ جسمانی وضعیت بسیار بهتری دارم کارگردانان بیشتر به من پیشنهاد بازی می‌دهند، اتفاقاً یک ماه پیش برای بازی در یک فیلم سینمایی پیشنهادی بسیار جدی داشتم اما با توجه به شرایط اثر ترجیح دادم در آن بازی نکنم. من همواره ترجیح می‌دهم با توجه به سابقه کاری‌ام با کارگردانان بزرگ کار کنم و به همین خاطر شاید کم کار هستم و تا پیشنهاد خوب عجله ای برای بازگشت ندارم.

 

وی در مورد هنرمندانی که طی سالهای دوری خود از سینما به ملاقات وی رفته‌اند اضافه کرد: طی این سالها هنرمندان معدودی به دیدار من آمدند که از جمله آنها می‌توانم به ابوالفضل پورعرب و افسانه چهره آزاد اشاره کنم.

 

بازیگر فیلم "اجاره نشین‌ها" با اشاره به دلتنگی خود برای عرصه بازیگری ادامه داد: این روزها به شدت دلتنگ دوستان و همکارانم و فضای سینما می‌شوم، البته گلایه‌ای هم ندارم زیرا در این روزگار همه مشکلات خودشان را دارند که کم هم نیست.

 

بازیگر فیلم مادر درباره تماشای فیلم‌های روز سینمای ایران خاطرنشان کرد: این روزها زیاد به سینما نمی‌روم یعنی می توانم بگویم خیلی وقت است که دیگر سینما نرفته‌ام. یعنی فرصتش را هم ندارم و بیشتر ترجیح می‌دهم در خانه مانده و استراحت و مطالعه کنم.

 

منبع: میزان

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.