2024/03/19
۱۴۰۲ سه شنبه ۲۹ اسفند
رسوایی‌ جنسی‌ درتیم فوتبال ‌دختران افغانستان

رسوایی‌ جنسی‌ درتیم فوتبال ‌دختران افغانستان

در پس رسوایی ایجاد شده مبنی بر آزار جنسی دختران تیم زنان افغانستان، شش عضو این فدراسیون و وظایف‌شان به حالت تعلیق درآمد.

دوات آنلاین-در پس رسوایی ایجاد شده مبنی بر آزار جنسی دختران تیم زنان افغانستان، شش عضو این فدراسیون و وظایف‌شان به حالت تعلیق درآمد.

 

به گزارش استار، فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا قصد دارد ادعاهای مطرح شده درباره آزار جنسی و فیزیکی در تیم فوتبال زنان افغانستان را مورد بررسی قرار دهد. این اتهامات علیه مسوولان بلندپایه فدراسیون فوتبال افغانستان از جمله کرم الدین کریم، رییس فدراسیون فوتبال این کشور مطرح شده ولی فدراسیون فوتبال افغانستان این ادعاها را به شدت محکوم و رد کرده است.

 

یکی از مشاوران ارشد اشرف غنی، رییس‌جمهور افغانستان درباره این موضوع گفت: در ارتباط با پرونده آزار جنسی بانوان ورزشکار در تیم ملی زنان افغانستان، شش عضو فدراسیون تعلیق شدند. این گزارش ابتدا در روزنامه گاردین منتشر شد و خیلی از حامیان مالی فدراسیون فوتبال افغانستان نیز تهدید به لغو قراردادشان کردند. فیفا هم‌چنین اعلام کرده است قصد دارد با دقت این پرونده را مورد بررسی قرار دهد.

 

اشرف غنی، رییس‌جمهور افغانستان نیز گفت: این خبر برای همه افغان‌ها شوک‌آور است. چنین رفتارهایی علیه مردان و زنان به هیچ وجه قابل تحمل نیست. این صحبت‌های غنی بعد از ملاقات با دادستان کل کشور صورت گرفته است.

 

منبع: تابناک

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.