2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
نقش پژمان بازغی در فصل دوم سریال بی قرار چیست؟

نقش پژمان بازغی در فصل دوم سریال بی قرار چیست؟

در این فصل رعنا که همچنان به دنبال فرزند گمشده خودش می گردد، در ادامه جست وجوی خود اطلاعات بیشتری درباره خانواده جدید دخترش به دست می آورد که ... .

دوات آنلاین-سریال بی قرار به فصل دوم خود رسیده است البته این فصل با تاخیری چهار ساله پخش می‌شود. در این فصل رعنا که همچنان به دنبال فرزند گمشده خودش می گردد، در ادامه جست وجوی خود اطلاعات بیشتری درباره خانواده جدید دخترش به دست می آورد که ... .

 

در فصل دوم سریال بی قرار پژمان بازغی نیز حضور دارد . او درباره این سریال گفت: سری دوم  بی قرار نیز در ادامه همان سری اول ساخته شده است،با این تفاوت که اتفاق های جدید نیز با حضور کاراکترهای جدید در قصه خواهد افتاد. من نیز در لوکیشن های تهران و مشهد مقابل دوربین رفتم.

 

این بازیگر ادامه داد:در این سریال ایفاگر نقش صاحب شرکتی هستم که در خلال قصه به رعنا با بازی لاله اسکندری کمک می کند.

 

لاله اسکندری، محمدرضا شریفی نیا ، سارا خوئینی ها ، محمد صادقی ، امیرحسین صدیق ، مریم امیرجلالی ، مریم بوبانی ، سولماز آقمقانی ، اسماعیل خلج، عزت ا... رمضانی فر ، کامران تفتی ، زهرا سعیدی ، پژمان بازغی و داریوش کاردان و شقایق فراهانی همراه با هنرمند خردسال فاطمه دقاقی بازیگران اصلی بی قرار 2 هستند .

 

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.