2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
توبه مردی که 3زن را آزارجنسی داد

توبه مردی که 3زن را آزارجنسی داد

متهم که مردی جوان است بعد از بازداشت قبول کرد که دو تن از شکات را مورد آزار قرار داده‌ است اما گفته‌های سومین شاکی مبنی بر تجاوز را رد کرد.

دوات آنلاین-مردی که سه زن را به عنوان مسافر سوار ماشین کرده و مورد آزار و اذیت و سرقت قرار داده‌است توبه نامه نوشت و از دادگاه درخواست بخشش کرد.

 

به گزارش دوات آنلاین متهم که مردی جوان است بعد از بازداشت قبول کرد که دو تن از شکات را مورد آزار قرار داده‌ است اما گقته‌های سومین شاکی مبنی بر تجاوز را رد کرد.

 

متهم که دو سال قبل بازداشت شد هرچند در ابتدا مدعی بود کاری نکرده اما وقتی با دو تن از شاکیان روبه‌رو شد به جرمش اعتراف کرد و گفت: خانم‌ها به عنوان مسافر سوار ماشین من شدند. دو تن از شاکیان واقعا مثل مسافر رفتار کردند. آنها روی صندلی عقب نشستند و بعد هم وقتی از مسیر خارج شدم و نیتم را فهمیدند درخواست کردند من کاری با آنها نداشته‌ باشم من هم قبول کردم و کاری نداشتم اما نفر سوم که شکایت کرده خودش به من پیشنهاد رابطه داد و بعد هم پول خواست.

 

با توجه به گفته‌های اولیه متهم پرونده برای رسیدگی و بازجویی بیشتر به شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

 

قضات یکبار دیگر متهم را فراخوانده و مورد بازجویی قرار دادند. ضمن اینکه شاکیان نیز  در این جلسه حضور داشتند.

 

دو تن از شکات گفتند مورد تجاوز قرار نگرفتند اما از سوی متهم مورد آزار و اذیت و هتک حیثیت قرار گرفتند.

 

شکات گفتند: متهم به ما توهین‌های بسیار بدی می‌کرد و ما را هتک حرمت کرد. او خیلی ما را اذیت کرد. بعد هم اموال‌مان را گرفت و کنار جاده رهایمان کرد. این مرد ابتدا خرابی ماشین را بهانه کرد و گوشه‌ای ایستاد به همین دلیل اعتراض نکردیم اما بعد قفهمیدم او چه قصدی دارد.

 

سومین شاکی ادعا کرد مورد تجاوز قرار گرفته‌است او گفت: من هم مانند دو شاکی دیگر به عنوان مسافر تهران - کرج سوار ماشین شدم در راه متهم ماشین را در کناری متوقف کرد و من را مورد تجاوز قرارداد و اموالم را سرقت کرد. من هم نتوانستم در برابرش مقاومت کنم.

 

سه شاکی در جلسات بعدی در دادگاه حاضر نشدند و یکی از آنها که ادعای تجاوز کرده‌بود بدون حضور در دادگاه و از راه دور پرونده را پیگیری می‌کرد این در حالی بود که متهم هرگز اتهامی که او وارد کرده‌ بود را قبول نکرد و گفت: سومین شاکی خودش درخواست رابطه با من را کرد و حتی از من خواست برای شوهرش پول بریزم من هم قبول نکردم و چون قبول نکردم او چنین ادعایی را علیه من مطرح کرد.

 

رسیدگی به این پرونده ادامه داشت تا این که متهم چند روز قبل توبه‌نامه‌ای نوشت و با ارسال توبه‌نامه به دادگاه از قضات درخواست بخشش کرد.

 

این مردنوشت: من اموالی که از شکات برده‌ام را باز می‌گردانم و از خداوند متعال خواسته‌ام مرا به خاطر کارهایی که کرده‌ام ببخشد و توبه‌کرده‌ام  و با روی آوردن به خداوند و مهربانی او دیگر کارهای بد نمی‌کنم. درخواست بخشش دارم.

 

قضات شعبه 10 دادگاه کیفری استان تهران درباره این درخواست بررسی‌های لازم را آغاز کرده‌اند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.