2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
قتل در انتقام تجاوز

قتل در انتقام تجاوز

درگیری خیابانی آذر ماه پارسال اتفاق افتاد و پلیس با تماس تلفنی جوانی در جریان آن قرار گرفت. با حضور ماموران در محل جسد بی‌جان جوانی به نام سعید پیدا شد و بر اساس گفته‌های شاهدان فردی به نام ستار که در درگیری حضور داشت بازداشت شد.

دوات آنلاین-پسری که در دفاع از پسرعمویش  جوانی را که فکر می‌کرد به او تجاوز کرده کشته‌ است در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

 

به گزارش دوات آنلاین این متهم یک سال قبل در جریان نزاع خیابانی جوانی به نام سعید را کشت و زمانی که مورد پرسش قرار گرفت گفت سعید را کشته چون به پسرعموی او تجاوز کرده‌ است.

 

درگیری خیابانی آذر ماه پارسال اتفاق افتاد و پلیس با تماس تلفنی جوانی در جریان آن قرار گرفت. با حضور ماموران در محل جسد بی‌جان جوانی به نام سعید پیدا شد و بر اساس گفته‌های شاهدان فردی به نام ستار که در درگیری حضور داشت بازداشت شد.

 

متهم در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت: سعید مدتها قبل به پسرعموی من تجاوز کرده‌ بود. پسرعمویم موضوع را به من گفت و من در جریان این اتفاق قرار گرفتم و بعد متوجه شدم او بسیار بدحال است. مقتول پسرعمویم را به جایی خلوت برده و به زور مورد تجاوز قرار داده‌ بود.

هرچند پسرعمویم درباره این مساله فقط با من صحبت کرده‌ بود اما سعید موضوع را به همه گفته و زندگی را برای او سخت کرده‌ بود. به همین دلیل من هم با کمک دوستان و آشنایانمان تصمیم گرفتیم که از سعید انتقام بگیرم. او خودش این موضوع را می‌دانست و چندین بار با هم درگیر شده‌ بودیم.

 

متهم در ادامه گفت: روز حادثه وقتی او را در محل دیدیم به سمتش رفتیم و درگیری آغاز شد. چند نفر در درگیری چاقو داشتند وقتی من با سعید گلاویز شدم او روی زمین افتاد و خونین شد. نمی‌دانم ضربه چاقوی من این اتفاق افتاد یا کسی دیگر ضربه زد؟

 

با تکمیل تحقیقات و صدورکیفرخواست پرونده برای رسیدگی به شعبه 4 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. متهمان صبح دیروز پای میز محاکمه رفتند. بعد از اینکه کیفرخواست علیه متهمان خوانده شد، اولیای‌ دم در جایگاه حاضر شدند و درخواست صدور حکم قصاص کردند. آنها گفتند از اینکه اتهامی تحت عنوان تجاوز به عنف به پسرشان زده می‌شود ناراحت هستند چون چنین چیزی نبوده است و پسرشان در این باره چیزی نگفته بود.

 

سپس متهم ردیف اول  در جایگاه قرار گرفت. او گفت: پسرعمویم به زور مورد تجاوز قرار گرفته بود و ما سر این موضوع با سعید دشمنی داشتیم. سعید درباره این تجاوز با افرادی هم صحبت کرده‌ بود. درگیری ما برای اولین بار اتفاق نمی‌افتاد. ما بارها با هم دعوا کردیم و هربار سعید فرار کرده بود اما روز حادثه تعداد ما زیاد بود و نتوانست فرار کند. تعداد زیادی از کسانی که آنجا بودند چاقو داشتند و ممکن است چاقوی یکی از آنها به سعید خورده باشد ضمن اینکه سعید خودش هم چاقو داشت و شاید چاقوی خودش در بدنش فرو رفته باشد. به هر حال قصد من کشتن سعید نبود و من فقط می‌خواستم او را تنبیه کنم.

 

با پایان گفته‌های متهم  و وکیل مدافع او و همچنین سایر متهمان حاضر در پرونده قضات برای صدور رای دادگاه وارد شور شدند.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.