2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
شوهرکشی به‌خاطر ازدواج صیغه‌ای

شوهرکشی به‌خاطر ازدواج صیغه‌ای

یکسال قبل پسر نوجوانی به پلیس خبرداد پدرش در خانه کشته شده‌ است. او ادعا کرد زمانی که داشت تفنگ بادی را تمیز می‌کرد، پدرش آن را برای بررسی گرفت و ناگهان تیر شلیک و پدرش کشته شد.

دوات آنلاین-ازدواج صیغه‌ای مرد میانسال و بدرفتاری‌هایی که با فرزندانش داشت انگیزه‌ای شد تا اعضای خانواده او نقشه قتلش را طراحی و اجرا کنند.

 

به گزارش دوات آنلاین یکسال قبل پسر نوجوانی به پلیس خبرداد پدرش در خانه کشته شده‌است. او ادعا کرد زمانی که داشت تفنگ بادی را تمیز می‌کرد، پدرش آن را برای بررسی گرفت و ناگهان تیر شلیک و پدرش کشته شد.

 

زمانی که ماموران جسد را به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات را آغاز کردند متوجه شدند این مرد به تازگی اختلافات جدی با خانواده اش پیدا کرده و میان او و همسرش درگیری‌هایی رخ داده بود.

 

این در حالی بود که کارشناسان اعلام کردند علت مرگ مرد میانسال حادثه نبوده‌است چرا که زاویه شلیک گلوله و اثری که روی سر مقتول گذاشته نشان می‌دهد فرد دیگری گلوله را شلیک کرده‌ است.

 

به این ترتیب پسر نوجوان یکبار دیگر مورد بازجویی قرار گرفت. او این بار ادعا کرد به دلیل اینکه پدرش با او و سایر اعضای خانواده بدرفتاری می‌کرد، او را به قتل رسانده‌.

 

 چند روز بعد خواهر نوجوان متهم ادعا کرد او قاتل است. این دختر گفت برادرش در واقع جرم او را به گردن گرفته‌ است.

 

در حالیکه تناقض‌گویی در گفته‌های این خواهر و برادر مشهود بود این بار مادر خانواده اعلام کرد قتل کار اوست.

 

این زن گفت: من در این سالها که با شوهرم زندگی کردم خیلی زجر کشیدم. او من را خیلی اذیت می‌کرد و بدرفتاری‌ها و تحقیرهایش طاقم را تمام کرده‌ بود. او در چندماه گذشته با بچه‌ها بدرفتاری می‌کر.د از آنجایی که بچه‌ها بزرگ شده‌بودند، از من حمایت می کردند تا اینکه مدتی قبل همسرم با زنی به صورت صیغه‌ای ازدواج کرد و همین باعث شد تا اختلافات ما شدید شود. ما با هم درگیری داشنیم. قبل از حادثه شوهرم من را کتک زد و من هم در تلافی کارش او را با تفنگ بادی زدم. او با همسر صیغه‌ی‌اش خوشگذرانی می‌کرد و من و بچه‌هایم را عذاب می‌داد.

 

بعد از گفته‌های این زن کیفرخواست علیه متهمان صادر شد و زن جوان متهم به مباشرت در قتل و دختر و پسر او به معاونت در قتل متهم شدند چرا که شرایط را برای قتل پدرشان فراهم کرده‌ بودند. دختر و پسر نوجوان به کانون اصلاح و تربیت منتقل و مادرشان به زندان بزرگسالان برده‌شد.

 

دیروز  قرار بود این سه نفر پای میز محاکمه بروند اما از آنجایی که متهم ردیف اول به دادگاه منتقل نشده‌بود رسیدگی به بعد موکول شد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.