2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
تعرض‌عاشق‌قلابی به‌دختران پولدار

تعرض‌عاشق‌قلابی به‌دختران پولدار

پلیس وقتی که با شکایت چند دختر مواجه شد و پرونده ها را مورد بررسی قرار داد متوجه شد احتملا پرونده‌ها به هم مرتبط است و آنها از سوی چند مرد که باندی را تشکیل داده‌اند مورد سوء استفاده قرار گرفته‌اند.

دوات آنلاین-تحقیقات برای بازداشت مردانی که دختران ثروتمند و صاحب خودروهای گرانقیمت را مورد تعرض و کلاهبرداری قرار می‌دادند آغاز شده‌ است.

 

به گزارش دوات آنلاین پلیس وقتی که با شکایت چند دختر مواجه شد و پرونده ها را مورد بررسی قرار داد متوجه شد احتملا پرونده‌ها به هم مرتبط است و آنها از سوی چند مرد که  باندی را تشکیل داده‌اند مورد سوء استفاده قرار گرفته‌اند.

 

در اولین شکایت دختری ثروتمند و جوان به پلیس مراجعه کرد و گفت: مردی که به من ابراز علاقه می‌کرد ماشینم را از من گرفت و رفت.

 

او گفت: چندی قبل با مردی آشنا شدم که ویژگیهای یک مرد ایده‌آل برای من را داشت کم‌کم با هم خیلی اخت شدیم و او به من قول ازدواج داد. خودش را فرد ثروتمندی معرفی می‌کرد. رابطه ما گرم شده‌ بود و یکبار او من را مورد تعرض قرار داد. وقتی که  عصبانی شدم و می‌خواستم از او شکایت کنم به من گفت می‌خواهد با من ازدواج کند و از روی علاقه چنین کاری کرده‌ است. مدتی سعی کرد این موضوع را از دلم دربیاورد و بعد هم به من پیشنهاد داد ماشینم را به او بفروشم. قیمتی که پیشنهاد داد خیلی خوب بود. ماشین من چند صد میلیون تومان می‌ارزید و او می‌خواست پول بیشتری به من بدهد. من هم به خاطر اینکه فکر می‌کردم به من علاقه‌دارد به او اعتماد کردم و بدون اینکه پیش قسطی بگیرم قبول کردم ماشین را به او بدهم. سند را به نامش زدم اما همان شب وقتی که قرار بود پول را بیاورد غیب شد. او دیگر به سراغ من نیامد. ماشینم را برداشت و رفت و تلفنش را هم خاموش کرد.

 

با توجه به اینکه شکایت این دختر در مورد تعرض هم بود پرونده به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. در همین حین چند شکایت مشابه دیگر هم برای ماموران ارسال شد و پلیس فهمید با توجه به اینکه محدوده زندگی قربانیان یکی است و شیوه عمل متهمان نیز بسیار شبیه به هم است احتمالا با یک باند کلاهبرداری از دختران ثروتمند روبه‌روست.

 

متهمان با ابراز علاقه به دختران ثروتمند و پیدا کردن نقطه ضعف عاطفی آنها وارد زندگی آنها شده و بعد از برقراری رابطه از اعتماد آنها سوء استفاده کرده و کاری می‌کردند طعمه‌هایشان ماشین‌های چند صد میلیون تومانی‌ خود  را به نام آنها کنند.

 

در برخی موارد این افراد به خانم ها مبلغی از پول را پرداخت می‌کردند و بعد از سند زدن ماشین را برداشته و متواری می‌شدند اما در برخی مواردخانم ها چنان به این مردان اعتماد می‌کردند که هیچ پول پیشی دریافت نمی‌کردند.

 

با ارسال پرونده به شعبه 12 دادگاه کیفری استان تهران و شنیدن اظهارات اولیه شکات از سوی قضات در خصوص تعرض به آنها و کلاهبرداری  مشخص شد متهمان دخترانی را هدف قرار می‌دادند که همگی ثروتمند بوده و ماشین‌های چند صد میلیون تومانی خارجی داشتند و به راحتی می‌شد از خلاء عاطفی آنها سوء‌استفاده کرد. با به دست آمدن این اطلاعات بود که دستور بازداشت متهمان صادر شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.