2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
هشدار پلیس فتا درباره سایت‌های همسریابی و صیغه‌یابی

هشدار پلیس فتا درباره سایت‌های همسریابی و صیغه‌یابی

هادیانفر به بانوان هشدار داد که به هیچ عنوان عکسهای شخصی و خصوصی خود را در فضای مجازی منتشر نکنند چرا که بسیاری از سود جویان این عکس‌ها را برداشته و در کانال‌ها وسایت‌های مختلف به اشتراک می‌گذارد .

دوات آنلاین-تاکنون شاهد موارد زیادی از کلاهبرداری و اخاذی از طریق سایت‌های همسریابی بوده‌ایم اما این سایت‌ها همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند و دختران و پسران جوان را جذب می‌کنند.

 

به گزارش دوات آنلاین سردار کمال هادیان‌فر رییس پلیس فتا در این باره گفت: متاسفانه هنوز سایتهای همسریابی و صیغه در کشور فعالیت می‌کنند اما هیچ متولی برایشان وجود ندارد.

 

این سایت‌ها از سوی پلیس فتا شناسایی و مسدود می‌شوند. اما همچنان فعالیتشان از طریق شبکه‌های اجتماعی و سایت‌های جدید ادامه دارد.

 

هادیانفر به بانوان هشدار داد که به هیچ عنوان عکسهای شخصی و خصوصی خود را در فضای مجازی منتشر نکنند چرا که بسیاری از سود جویان این عکس‌ها را برداشته و در کانال‌ها وسایت‌های مختلف به اشتراک می‌گذارد . سپس با عناوین غیر اخلاقی برای این بانوان قیمت گذاری کرده و آن را تبدیل به لینکی برای فیشینگ و سرقت اطلاعات بانکی افراد می‌کنند؛ چرا که فرد با دیدن این عکس‌ها ترغیب می‌شود که اطلاعات بیشتری از صاحب عکس به دست بیاورد. اما دریافت اطلاعات بیشتر از صاحب عکس در قبال پرداخت مبلغ اندکی است که با پرداخت بانکی انجام می‌شود. مالباختگان نیز چون مبلغ اندک است ترغیب می‌شوند که آن را پرداخت کنند در حالی که این یک طعمه برای سرقت اطلاعات بانکی است و سپس سودجویان کارت بانکی را خالی می‌کنند.

 

در پایان هادیانفر در پاسخ به پرسشی درباره‌ اقدامات وحید خزایی که به پسر اینستاگرامی معروف است و پس از قید وثیقه از کشور متواری شده است گفت: از همان ابتدا توصیه ما این بود که برای این فرد قرار وثیقه سبک صادر نشود اما به هر حال فعالیت این فرد تحت رصد پلیس است و اقدامات ما در مورد این فرد در حال انجام است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.