2024/04/26
۱۴۰۳ جمعه ۷ ارديبهشت
آشپزی / دستور تهیه ژله تخم مرغی به‌عنوان ژله‌ای  خاص و متفاوت

آشپزی / دستور تهیه ژله تخم مرغی به‌عنوان ژله‌ای خاص و متفاوت

ژله یک میان وعده یا دسر فوق‌العاده خوب برای بچه‌هاست که میتواند میز غذای ما را زیباتر هم بکند. علاوه بر طعم چیزی که ژله را بسیار جذاب میکند این است که از جمله دسرهایی است که میتوان به خوبی به آن شکل داد. ژله تخم مرغی یکی از ژله هایی است که سفره شما را زیبا و خاص میکند.

دوات آنلاین-ژله یک میان وعده یا دسر فوق‌العاده خوب برای بچه‌هاست که میتواند میز غذای ما را زیباتر هم بکند. علاوه بر طعم چیزی که ژله را بسیار جذاب میکند این است که از جمله دسرهایی است که میتوان به خوبی به ان شکل داد. ژله تخم مرغی یکی از ژله هایی است که سفره شما را زیبا و خاص میکند.

 

موادلازم:

پودر ژله در رنگهای دلخواه

آب جوش   1 لیوان

آب سرد    1 لیوان

تخم مرغ    به تعداددلخواه

طرز تهیه:

ابتدا تخم مرغ ها را از ته سوراخ کنید مواد درون آن را خالی کرده خوب بشوئید. پودر ژله را طبق دستور اول با آب جوش سپس با آب سرد مخلوط کنید تخم مرغها را درجا تخم مرغی بگذارید تا حرکت نکنند و داخل آن ها را از ژله های آماده شده پر کنید. تخم مرغ ها را در یخچال بگذارید تا سفت شوندوسپس پوست آن ها را جدا کنید و ژله تخم مرغی را در ظرف دلخواه بچینید.

 

نکات تکمیلی در مورد ژله تخم مرغی

زمان آماده سازی مواد اولیه و مایحتاج آن حدودا 1 ساعت و 30 دقیقه است.

ژله تخم مرغی را می توانید در وعده میان وعده - دسر - سرو کنید .

توجه کنید مقدار مواد اولیه و دستور تهیه برای 4 نفر مناسب است .

 

منبع: نمناک

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.