2024/03/29
۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردين
پیشنهادی متفاوت و خاص برای لباس عروس
ندا مختاری، طراح لباس عروس توضیح می‌دهد:

پیشنهادی متفاوت و خاص برای لباس عروس

انتخاب اغلب عروس خانمها برای لباس عروس،لباسی بلند،دنباله دار و با شکوه است.اما ممکن است که شما هم با مواجه شدن با یک عروس که لباس کوتاه را انتخاب نموده،شوکه شوید و تا مدتها این انتخاب جسورانه ،خاص و مدرن در ذهنتان نقش بسته باشد.

دوات آنلاین اینکه در شب عروسی خود انتخابی جسورانه کرده و نوعی سبک آرایش و لباس داشته باشید که عروسهای معمول ندارند میتواند شما را خاص و عروسی تان را به یک عروسی ماندگار تبدیل کند. حتی می تواند توانایی شما در ریسک کردن را به رخ بکشد به شرطی که  این انتخاب درست و بی نقص باشد. لباس عروس کوتاهمی تواند یکی از این انتخاب ها  باشد. 

ندا مختاری صاحب برند ندا درباره زیبایی های این نوع لباس و سبک های مختلف آن  به دوات آنلاین توضیح می دهد:

 

انتخاب اغلب عروس خانمها برای لباس عروس، لباسی بلند، دنباله دار و با شکوه است اما ممکن است شما هم هنگام مواجه شدن با یک عروس که لباس کوتاه را انتخاب نموده، شوکه شوید و تا مدتها این انتخاب جسورانه ، خاص و مدرن در ذهن تان نقش ببندد.

 

انتخاب لباس عروس کوتاه الزامات خاص خودش را هم طلب می کند به عنوان مثال، فصل برگزاری مراسم، تعداد مهمانان، نسبت مهمانان، فضای سالن و تدارکات مراسم از مواردی هستند که حتما باید در نظر گرفته شود.

 

 

معمولا برای جشنهای کوچک و صمیمانه و با حضور بستگان درجه اول که در سالنهای خصوصی و کوچک برگزار می شود انتخاب لباس کوتاه می‌تواند بسیار جذاب باشد و این امکان را برای عروس خانم فراهم می کند تا بتواند آزادی عمل داشته باشد و به راحتی از رویایی‌ترین شب زندگی‌اش لذت ببرد.

 لباس عروس کوتاه می بایست طوری هوشمندانه انتخاب شود که ضمن حفظ درخشش و شکوه عروس خانم با لباس مهمانی کوتاه سایر مهمانان متفاوت به نظر بیاید که برای این منظور مواردی به شرح ذیل ذکر می شود:

 

-اندازه قد لباس عروس کوتاه حداقل می بایست تا پایین زانو باشد.

 

-برای خانمهای قد بلند و لاغر اندام، لباسهایی با بالاتنه کوتاه و دامنی پرچین پیشنهاد می شود.

 

-برای خانمهای با اندام چاق ، لباس راسته و بدون چین انتخاب مناسبی است.

 

-خانمهایی که شانه های پهنی دارند و یا اندام آنها فرم ساعت شنی دارد می توانند از مدل سیلوئت استفاده نمایند.

 

-استفاده از آستینهای دانتل،تور و یا گیپور برای عروس خانمهای با قد متوسط به بالا،زیبایی لباس را دو چندان می کند.

 

-در لباسهای عروس کوتاه که بصورت راسته هستند اجرای دامن بلند دنباله دار برای پشت لباس که با دکمه های مخفی روی کمر لباس وصل می شوند زیبایی لباس بخصوص در زمان عکاسی را چشم نواز می کند.

 

-زیورآلات و اکسسوری ساده و مدرن برای لباس عروس کوتاه توصیه می شود و استفاده از سرویسهای پرکار و شلوغ از زیبایی لباس خواهد کاست.

 

-استفاده از کفش با پاشنه های خیلی بلند برای لباس عروس کوتاه توصیه نمی شود.

12jav.net

 

کلید واژه
دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.