2024/04/19
۱۴۰۳ جمعه ۳۱ فروردين
قبل از اجاره لباس عروس به این نکات حتما توجه کنید

قبل از اجاره لباس عروس به این نکات حتما توجه کنید

اصلی ترین دلیل اجاره کردن لباس عروس این است که در هزینه ها صرفه جویی شود، هزینه اجاره لباس عروس با هزینه خرید لباس عروس کلی تفاوت دارد پس اجاره کردن لباس عروس به صرفه است.

دوات آنلاین-اگر به هر دلیلی ترجیح می‌دهید به جای دوخت یا خرید لباس عروس آن را اجاره کنید باید به نکات مهمی دقت کنید. مهم‌ترین نکات برای اجاره لباس عروس شامل موارد زیر می‌شود:

 

*اصلی ترین دلیل اجاره کردن لباس عروس این است که در هزینه ها صرفه جویی شود، هزینه اجاره لباس عروس با هزینه خرید لباس عروس کلی تفاوت دارد پس اجاره کردن لباس عروس به صرفه است.

 

*هنگام اجاره لباس عروس باید با دقت و حوصله لباس عروس را پرو کنید اگر نیاز به تغییر داشت مثلا اگر باید کمی تنگ میشد حتما قبل از تحویل لباس یکبار دیگر لباس را پرو کنید تا مطمئن شوید لباس درست اندازه شما است.

 

*برای اجاره لباس عروس چند وقت مانده به مراسم عروسی اقدام کنید و همه مزون ها را بگردید تا لباس دلخواه و ایده آل تان را پیدا کنید اگر دیر بجنبید شاید لباس دلخواه تان را پیدا نکنید.

 

*درباره اکسسوری های لباس عروس مانند تاج و تور و دستکش از مزون دار سوال کنید و بگویید آیا اکسسوری ها را هم با لباس عروس اجاره میدهید یا آن ها با هزینه جداگانه اجاره داده میشوند.

 

*با مزون دار طی کنید که هزینه شستشو و خشک شویی بعد از استفاده از لباس به عهده شما است یا آن ها، اگر در اینگونه موارد به توافق نرسید بعدا با مشکل مواجه میشوید.

 

منبع: زندگی آنلاین

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.