2024/04/28
۱۴۰۳ يکشنبه ۹ ارديبهشت
سریال گناه فرشته چند قسمت است و چه روزهایی پخش می شود

سریال گناه فرشته چند قسمت است و چه روزهایی پخش می شود

سریال گناه فرشته در چند قسمت ساخته شده و از کجا و چه روزهایی پخش می شود. جزییات کامل را در این مطلب بخوانید.

دوات آنلاین -سریال گناه فرشته، مجموعه ای معمایی است که حامد عنقا آن را کارگردانی کرده و بازیگران مطرحی در آن حضور دارند.

 

خلاصه داستان سریال گناه فرشته

به نوشته خراسان داستان سریال گناه فرشته درباره یک زوج وکیل «حامد» و «مهتاب» با بازی شهاب حسینی و لادن مستوفی است که پای‌شان به یک پرونده قتل باز می‌شود. «مهتاب» وکیل خانواده مقتول می‌شود و «حامد» وکالت قاتل را که دختر جوانی به نام «فرشته» است، می‌پذیرد. از طرفی «حامد» معتقد است که خانواده مقتول سال‌ها پیش در قتل مادر خود دست داشته‌اند، بنابراین «حامد» و «مهتاب» مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

 

«گناه فرشته» در نقطه آغاز اکثرا شخصیت‌های قصه را وارد سریال کرد و درباره آن‌ها و روابط شخصیت‌ها نیز اطلاعات مهمی به مخاطب داد. گره‌هایی که در شروع قصه ایجاد شده بود، مانند ماجرای قتل مادر «حامد»، پشت پرده قتل صحنه‌سازی شده «امیر عشیری»، سرانجام رابطه زوج خوشبخت قصه پس از این پرونده و ارتباط احتمالی «فرشته» با «نوید عشیری»، باعث شد مخاطب در آغاز سریال با داستان درگیر شود. آن طور که از سریال برمی‌آید، به زودی شاهد مبارزه «حامد» به عنوان شخصیت مثبت قصه با «نوید» کاراکتر منفی و ظالم داستان، خواهیم بود. به طور کلی در قدم اول اتفاقی که باید، در شروع «گناه فرشته» رخ داد. قصه سریال این قابلیت را داشت که مخاطب را با داستان همراه کند، بنابراین کشش لازم برای دنبال کردن این مجموعه ایجاد شد.

عکسی از سریال گناه فرشته

تعداد قسمت های سریال گناه فرشته

سریال گناه فرشته تجربه تازه‌ای برای حامد عنقا محسوب می‌شود. او بیشتر به عنوان نویسنده و تهیه‌کننده تلویزیون شناخته می‌شود و در مقام کارگردان، سریال تلویزیونی «به همین سادگی» محصول سال 81 را در کارنامه دارد. حامد عنقا این‌بار پشت دوربین قرار گرفته تا فیلم نامه‌ای را که خودش نوشته، کارگردانی کند. این نویسنده و تهیه‌کننده معمولا نوشته‌های خود را با همکاری محمدحسین لطیفی و بهرنگ توفیقی جلوی دوربین برده است.

 

فصل اول و دوم سریال نمایش خانگی «قلب یخی»، دو سریال تلویزیونی «نردبام آسمان» و «تنهایی لیلا» و فیلم «غریب»، پنج اثری هستند که حامد عنقا و لطیفی با همکاری یکدیگر به عنوان نویسنده و کارگردان، تولید کرده‌اند. عنقا مجموعه «انقلاب زیبا»، «پدر» و «بر سر دوراهی» را در تلویزیون و سریال «آقازاده» را ویژه نمایش خانگی، در همکاری با بهرنگ توفیقی تولید کرد. حالا او پس از این تجربه‌ها، علاوه بر نگارش «گناه فرشته» و تهیه‌کنندگی آن، این سریال را در 25 قسمت کارگردانی هم کرده است.

 

روزهای پخش

گناه فرشته هر هفته جمعه ها از فیلیمو پخش می شود و شما می توانید به تماشای آن بنشینید.

عکسی از سریال گناه فرشته

بازیگران گناه فرشته

ستاره‌هایی مانند شهاب حسینی و امیر آقایی نقش‌های اصلی سریال گناه فرشته را برعهده دارند. لادن مستوفی، مهدی سلطانی، آشا محرابی، دیبا زاهدی، پردیس پورعابدینی، فرید سجادی حسینی، جمشید گرگین، بهروز رضوی، نفس بازغی و جعفر دهقان نیز دیگر بازیگران گناه فرشته هستند.

 

شهاب حسینی و لادن مستوفی در «گناه فرشته» اولین همکاری خود را با حامد عنقا تجربه کرده‌اند، اما دیگر بازیگران این مجموعه مانند امیر آقایی، مهدی سلطانی، آشا محرابی، پردیس پورعابدینی و دیبا زاهدی پیشتر در سریال‌هایی مانند «آقازاده»، «قلب یخی» و «پدر» که حامد عنقا نویسندگی آن‌ها را برعهده داشته، ایفای نقش کرده‌اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.