2024/04/27
۱۴۰۳ شنبه ۸ ارديبهشت
سریال شریک جرم چند قسمت است و چه روزهایی از کجا پخش می شود

سریال شریک جرم چند قسمت است و چه روزهایی از کجا پخش می شود

همه آنچه درباره سریال شریک جرم باید بدانید در این مطلب گردآوری شده است.

دوات آنلاین -سریال شریک جرم مجموعه ای معمایی است که نماوا پخش آن را شروع کرده و توانسته مخاطبان زیادی را جذب کند. این سریال به کارگردانی مازیار میری داستانی جذاب دارد.

 

خلاصه داستان سریال شریک جرم

داستان سریال شریک جرم درباره وکیل خوش‌نامی به نام میترا است که روزی در دفترش یک جنایت رخ می‌دهد. بنابراین او مجبور می‌شود برای دفاع از خود تحقیقاتی را درباره یکی از موکلانش آغاز کند و در این راه با دردسرهایی رو‌به‌رو می‌شود که حتی شغلش را نیز به خطر می‌اندازد.

 

نماوامگ نوشت:....«شریک جرم» یک درام جنایی معمایی است که از نظر ژانر سینمایی، گونه‌ای رایج و پرطرفدار در سریال‌سازی در دنیا محسوب می‌شود و گروه سازنده این پروژه با تیزهوشی این گونه جذاب و پرکشش را به عنوان ژانر اثر جدید خود انتخاب کردند. وجود اتفاقات مهیب و هولناکی چون مرگ در این ژانر و صرافت پیداکردن عوامل قتل و چگونگی بروز آن باعث شده که این گونه سینمایی از زمان آلفردهیچکاک فقید تا همین حالا پرطرفدار و جذاب و انتخاب طیف متنوعی از تماشاگران تلویزیون و سینما باشد.

 

علاوه بر ژانر جنایی معمایی، تم خیانت و حواشی که پیرامون روابط زن و شوهری در جامعه به خصوص ایران اتفاق می‌افتد باعث می‌شود که همراهی و پیگیری این مجموعه نمایش خانگی برای تماشاگر عام و خاص محتمل‌تر و جذاب‌تر به نظر برسد چرا که موضوع روابط عاطفی در قالب ملودرام‌ها و پرداختن به موضوعات مرتبط به رابطه که خیانت از مهم‌ترین آنها است، از جذاب‌ترین و پرتعلیق‌ترین بخش‌هایی است که علاوه بر اینکه از نظر سینمایی می‌توان سمپات باشد از نظر فردی و شخصی نیز می‌‌تواند باعث همراهی و همذات‌پنداری تماشاگر شود....

عکسی از سریال شریک جرم

تعداد قسمت های سریال شریک جرم

این مجموعه ابتدا قرار بود به صورت مینی سریال ساخته و پخش شود اما در نهایت تصمیم بر این شد که تعداد قسمت های آن افزایش یابد. حالا سریال شریک جرم که فیلمنامه آن را امیر عربی نوشته در 15 تا 20 قسمت پخش می شود.

 

روزهای پخش شریک جرم

اگر می خواهید سریال شریک جرم را دنبال کنید باید بدانید این مجموعه هر هفته یکشنبه ها ساعت 10 صبح از طریق نماوا منتشر می شود.

عکسی از سریال شریک جرم

بازیگران سریال شریک جرم

بازی سارا بهرامی، محمد امین شعرباف، مهتاب ثروتی، علیرضا ثانی‌فر، المیرا دهقانی، سجاد بابایی،علی مصفا و بهناز جعفری در این سریال بازی کرده اند.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.