2024/05/03
۱۴۰۳ جمعه ۱۴ ارديبهشت
بهترین اقامتگاه های سنتی اصفهان

بهترین اقامتگاه های سنتی اصفهان

در زمان بررسی قیمت بلیط هواپیما به مقصد اصفهان، می­توانید یکی از اقامتگاه­های سنتی این شهر را نیز برای اسکان چند روز انتخاب کنید تا سفری متفاوت و جالب را برای خود رقم بزنید.

در زمان بررسی قیمت بلیط هواپیما به مقصد اصفهان، می­توانید یکی از اقامتگاه­های سنتی این شهر را نیز برای اسکان چند روز انتخاب کنید تا سفری متفاوت و جالب را برای خود رقم بزنید.

 

پیشینه تاریخی و فرهنگی شهر اصفهان موجب می­شود تا برخی از گردشگران ترجیح دهند به جای استراحت در هتل­های لوکس و مدرن، در فضای زیبا و تاریخی اقامتگاه­های سنتی اوقات خود را بگذرانند.

 

آشنایی با اقامتگاه­های سنتی اصفهان

سفر به اصفهان حال و هوای خاص خود را دارد، قدم ­زدن در کوچه و خیابان­های قدیمی، دیدن جاذبه­های تاریخی و تفریحی، چشیدن طعم غذاها و شیرینی­ های سنتی باعث می­شود تا خاطره سفر به این شهر همیشه در ذهن شما نقش ببندد.

 

لذت حضور در شهر اصفهان با تمامی تجربه­ های جذاب و دوست­ داشتنی که برای شما فراهم می­کند، در کنار گذراندن اوقاتی دلنشین در اقامتگاه­های سنتی این شهر دوچندان خواهد شد، از همین رو در زمان پرداخت قیمت بلیط هواپیما به مقصد این شهر بهتر است که به­ دنبال رزرو یکی از اتاق­های مجموعه ­های زیر باشید.

 

اقامتگاه سنتی خان نشین

یکی از مکان ­های پرطرفدار در بین مسافرانی که شهر اصفهان را برای سفر خود انتخاب می­کنند، اقامتگاه سنتی خان نشین است که قدمت آن به دوران صفویه برمی­ گردد و عملیات بازسازی و مرمت بنا نیز در سال 1393 انجام شد.

 

اتاق­های این مجموعه یک حیاط مشترک و باصفا دارند که در بخشی از آن حوض پر از ماهی­ های قرمز را مشاهده خواهید کرد که فضای قدیمی و دلچسب خانه­ های قدیمی را در ذهن شما تداعی می­کند.

 

در این مکان اتاق با وسایل گرمایشی و سرمایشی در کنار خدمات رفاهی دیگر وجود دارد. پس اگر می­خواهید بلیط هواپیما مشهد اصفهان را رزرو کنید و در مکانی سنتی اقامت داشته باشید، عمارت خان نشین می­تواند تجربه حضور در محیطی سرشار از آرامش را برای شما فراهم کند.

 

هتل عباسی اصفهان

یکی از باشکوه­ترین اقامتگاه­های حاضر در اصفهان هتل عباسی نام دارد و شما می­توانید با پرداخت قیمت بلیط هواپیما از هر نقطه کشور به این شهر زیبا سفر کرده و در یکی از اتاق­  های این مکان اسکان پیدا کنید.

 

قدمت این بنا به دوران صفوی و قاجار می­رسد که در بازسازی آن و ایجاد 225 واحد اقامتی، ترکیبی از سنت و مدرنیته در کنار هم قرار گرفته است به­ طوری که با رزرو اتاق­ های این مجموعه می­توانید علاوه ­بر تجربه حس و حال تاریخی، از استخر، سونا و جکوزی نیز بهره­مند شوید.

 

بدون شک بسیاری از افراد می­خواهند که با تهیه بلیط هواپیما لحظه آخری در هزینه ­های سفر خود صرفه­ جویی کنند اما بدون شک صرف هزینه برای اقامت چند روز در چنین مکانی سفری رویایی و شیرین را برای شما ایجاد می­کند.

 

اقامتگاه سنتی قصر منشی

یک حیاط دلنشین و خاطره­انگیز همراه با 21 اتاق مختلف، فضایی زیبا و چشم ­نواز را ایجاد می­کند که به­ عنوان قصر منشی اصفهان شناخته می­شود. پنجره­ های ارسی و شیشه­ های 7 رنگ برای لحظه­ای شما را دعوت به سفر در دل تاریخ می­کند.

 

یکی از مزایای قصر منشی، نزدیکی به مکان­های تاریخی و جاذبه­ های دیدنی همچون سی و سه پل، هشت بهشت و کاخ چهل ستون است که برای گشت­ و گذار در شهر، دسترسی راحت­ تری را برای شما فراهم می­کند.

 

با رزرو بلیط هواپیما مشهد اصفهان از طریق وب­سایت معتبر اسنپ تریپ می­توانید در بخش مربوط به رزرو هتل در شهر تاریخی اصفهان، قیمت اتاق­های این مجموعه را مشاهده کنید.

 

اقامتگاه سنتی خورشید اصفهان

سبک طراحی و ساخت این اقامتگاه خاص و جذاب به ­صورت گودال باغچه ­ای است و درواقع یکی از معماری­ های قدیمی در مناطق کویری به­ شمار می­رود که مانع از ایجاد طوفان شن در داخل ساختمان و همچنین خنک ­ماندن فضا می­شود.

 

در حیاط این اقامتگاه سنتی، حوضی آبی­ رنگ با باغچه­ های کوچک را در اطراف می­بینید که طراوت و زیبایی خاصی به فضا می­بخشد، شما می­توانید لحظاتی را روی تخت­ها بنشینید و از تماشای آرامش و زیبایی این محیط لذت ببرید.

 

اگر موفق به یافتن بلیط هواپیما لحظه آخری به مقصد اصفهان می­شوید حتی اگر نتوانید در این محل اسکان داشته باشید، بهتر است حتما سری به اقامتگاه سنتی خورشید بزنید چراکه یکی از بهترین مکان­ها برای ثبت عکس­های خاص و زیبا خواهد بود.

 

اقامتگاه سنتی سهروردی

یکی از جذابیت­های اقامتگاه سهروردی مربوط به نام­گذاری 9 واحد اقامتی مختلفی است که در این مکان قرار دارد و هر کدام با نام شخصیت­های ادبی بزرگ ایران همچون سعدی، حافظ، نظامی و دیگر بزرگان عنوان می­شود.

 

قدمت اقامتگاه سنتی سهروردی به اواخر صفوی و اوایل حکومت قاجار برمی­گردد، اتاق­های این مجموعه خاص و جذاب نیز به­صورت 2، 3 و 4 تخت قابل رزرو است. شما می­توانید هنگام رزرو بلیط هواپیما به ­صورت آنلاین، هزینه هر شب اقامت در این مکان را هم مشاهده کنید.

بهترین اقامتگاه های سنتی اصفهان

اقامتگاه سنتی ایروانی اصفهان

نقاشی­ ها و نگارگری­ های ایرانی که در اقامتگاه ایروانی قابل مشاهده است، آن را به یکی از انتخاب­های دوست ­داشتنی در میان مسافران تبدیل می­کند که در کنار طراحی خاص و منحصربه ­فرد می­تواند در همان ابتدا نگاه مهمانان را به خود جلب کند.

 

کافی­ شاپ، رستوران، اتاق­های مجهز به اینترنت، امکانات بهداشتی و رفاهی از جمله خدمات این مجموعه محسوب می­شود که شما می­توانید با مراجعه به وب­سایت اسنپ تریپ یکی از اتاق­های اقامتگاه سنتی ایروانی را قبل از سفر رزرو کنید.

 

هتل سنتی اصفهان

این مجموعه یکی از زیباترین و قدیمی­ ترین اقامتگاه­های سنتی اصفهان به­ شمار می­رود و دارای قدمتی 500 سال بوده که معماری و گچبری­ های این مکان کاملا مطابق با سبک معماری قدیمی ایران است.

 

در تمام اتاق­ها امکانات رفاهی و خدماتی مختلفی برای مهمانان در نظر گرفته می­شود و شما می­توانید در زمان پرداخت قیمت بلیط هواپیما به مقصد اصفهان، به­ صورت آنلاین برای رزرو اتاق در هتل سنتی نیز اقدام کنید.

 

جمع­بندی

اصفهان شهری تاریخی و فرهنگی است که بسیاری از افراد در هنگام مشاهده قیمت بلیط هواپیما برای رفتن به این شهر، ترجیح می­دهند که یکی از اقامتگاه­های سنتی اصفهان را برای اسکان انتخاب پیدا کنند.

 

تعدادی از اقامتگاه­های سنتی اصفهان شامل خان نشین، ایروانی، سهروردی و برخی موارد دیگر است. شما می­توانید از طریق اسنپ تریپ فرایند رزرو بلیط و هتل در اصفهان را به­ صورت آنلاین انجام دهید.

 

سوالات متداول

آیا اقامتگاه­های سنتی اصفهان تجهیزات کامل دارند؟

بله، در اقامتگاه­های سنتی اصفهان تمامی امکانات و تجهیزات ضروری و مورد نیاز مهمانان در اختیار آنها قرار می­گیرد.

 

مزایای انتخاب اقامتگاه­های سنتی چیست؟

شما می­توانید با انتخاب یکی از اقامتگاه­های سنتی اصفهان تجربه حضور در یک فضای تاریخی را داشته باشید و با آداب و رسوم بومی این محل بیشتر آشنا شوید.

 

مجلل­ترین اقامتگاه سنتی اصفهان کدام است؟

هتل عباسی اصفهان بزرگترین و مجلل­ترین اقامتگاه سنتی در این شهر محسوب می­شود که دارای 225 اتاق مختلف است.

12jav.net

 

دیدگاه‌ها

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.